طاهری: فدراسیون زمان را از آینده سازان می‌گیرد نه ما!

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تصمیم گیری باشگاه مبنی بر حمایت از تیم آینده سازان گفت: ما هر زمان که فدراسیون به تعهدات خود عمل کند اماده حمایت همه جانبه از تیم فوتبال بانوان آینده سازان هستیم و این فدراسیون است که زمان را از آن‌ها می‌گیرد نه باشگاه سپاهان!

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تصمیم گیری باشگاه مبنی بر حمایت از تیم آینده سازان گفت: ما هر زمان که فدراسیون به تعهدات خود عمل کند اماده حمایت همه جانبه از تیم فوتبال بانوان آینده سازان هستیم و این فدراسیون است که زمان را از آن‌ها می‌گیرد نه باشگاه سپاهان!
محسن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنامنطقه اصفهان، در مورد تیمداری باشگاه سپاهان در فصل 96 در رشته‌های مختلف اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته سعی کردیم در دو بخش بانوان و آقایان در حد توان نمایندگان خوبی در لیگ‌های برتر داشته باشیم. در بخش بانوان والیبال نشسته، بسکتبال نوجوانان، شمشیربازی و سه گانه واترپلو در رده 14 و 15 سال را هماهنگ کردیم.
وی افزود: در بخش آقایان فوتبال که رشته اصلی و برند همیشگی باشگاه است، هندبال دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان را داریم، بدمینتون در دستور کار بررسی هست، دو رشته دیگر نیز درخواست خود را به باشگاه سپاهان داده‌اند، اما تا زمانی که نتوانیم به توافق برسیم و منابع مالی آنها را تأمین کنیم، ورود نمی‌کنیم.
وی در خصوص تسویه مالی تیم‌های سپاهان گفت: در تمامی رشته‌ها تسویه حساب سال گذشته صورت گرفته است و هیچ تیمی از ما طلب ندارد، حقوق بازیکنان و کادر پرداخت شده است. برای سال آینده نیز با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته شده و فعالیت‌های اقتصادی که قسمت بازاریابی و شرکت فولادمبارکه با توجه به کمک‌هایی به ما می‌کند، انجام می‌دهیم، امیدوارم دچار بحران و چالش مالی نشویم.
مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد تصمیم گیری سپاهان در ارتباط با تیم فوتبال بانوان آینده سازان بحث فوتبال آینده سازان خاطر نشان کرد: سال گذشته با توجه به پیشنهاد فدراسیون در خصوص تیمداری باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر آقایان در بخش بانوان و مجوزی که از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفتیم، تیم فوتسال بانوان را تشکیل دادیم. قرار شد مبلغی از قرارداد بازیکنان که به فدراسیون می‌پردازیم به ما بازگردانده شود اما متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت. نیاز نیست پولی به ما داده شود، اما حداقل در حساب و کتابهایی که باشگاه با فدراسیون دارد ما را بستانکار این قضیه بدانند. هنوز هیچ حرکت مثبتی از سوی فدراسیون در این خصوص مشاهده نکردیم.
وی تاکید کرد: در مورد فوتبال آینده سازان ما به دوستان در فدراسیون به ویژه در بخش نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان اعلام کردیم ما حاضریم در بخش بانوان حرکت و هزینه کنیم، به شرط این که وضعیت حسابهای ما مربوط به سال گذشته مشخص شده و ما را بستانکار اعلام کنند.
طاهری اظهار کرد: از این طریق ما مبلغ بستانکاری سال گذشته را به همراه دو درصد از قرارداد بازیکنان فصل جاری می‌توانیم با حمایت از تیم آینده سازان در فوتبال بانوان هزینه کنیم. متاسفم که تا کنون جوابی دریافت نکردیم.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده امسال تیم فوتسال نخواهیم داشت و تیم کنسل شد. اما پرونده آینده سازان باز خواهد ماند، اگر دوستان به ما سریع‌تر جواب بدهند و این مشکلات را حل کنند.
وی در جواب افرادی که اظهار داشتند سپاهان با جواب ندادن زمان از دست می‌دهد و این به ضرر فوتبال بانوان است، گفت: زمان از طرف فدراسیون از دست می‌رود از طرف ما که مشکلی نیست و هر لحظه فدراسیون شرایط مناسب را مهیا کند و به تعهدات خود عمل کند، آماده حمایت و همکاری هستیم، بد قولی‌های آنها فرصت ما را گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار