اخوان: رسول نويدكيا ناراحت است و نمي‌خواهد در سپاهان بماند

بحث جدايی رسول نويدكيا از سپاهان از خبر‌های روز‌های گذشته سپاهان بوده و سرپرست سپاهان علت اين درخواست را شعار‌های هواداران نسبت به اين بازيكن می‌داند.

بحث جدايی رسول نويدكيا از سپاهان از خبر‌های روز‌های گذشته سپاهان بوده و سرپرست سپاهان علت اين درخواست را شعار‌های هواداران نسبت به اين بازيكن می‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز‌های گذشته صحبت‌هایی در خصوص اینکه رسول نویدکیا از سپاهان قهر کرده و خواستار جدایی خود از سپاهان شده است، منتشر شد.

نویدکیا که علت جدایی خود را شعار‌های هواداران سپاهان در دیدار با سپید‌رود رشت علیه این بازیکن مطرح کرده در چند روز گذشته در تمرینات طلایی‌پوشان شرکت نکرده است.

هافبک سپاهان روز گذشته در جلسه‌ای که با مدیر‌عامل باشگاه سپاهان داشت درخواست جدایی خود از سپاهان را مطرح کرد و پس از صحبت با محسن طاهری قرار شد در خصوص تصمیم نهایی خود فکر کند.


* همه خواستار ماندن نویدکیا در سپاهان هستند

مهدی اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این مورد اظهار داشت: رسول نویدکیا که از شعار‌های هواداران ناراحت است در تمرینات سپاهان شرکت نمی‌کند و فقط روز گذشته سری به تمرینات زده است.

وی ادامه داد: او ناراحت است و نمی‌خواهد در سپاهان بماند اما زلاتکو کرانچار، من و همه بزرگان تیم و حتی بزرگان هواداران با نویدکیا صحبت کرده‌اند تا در جمع طلایی‌پوشان باقی بماند.

سرپرست سپاهان افزود: رسول نویدکیا بازیکنی است که با توجه به پستی که بازی می‌کند می‌تواند کمک زیادی به تیم و باشگاه کند، کرانچار و محمود کریمی می‌خواهند او در سپاهان بماند؛ باید چند روز دیگر صبر کرد تا او بیشتر فکر کند و امیدوار هستیم تصمیم درستی بگیرد.

با توجه به نیاز سپاهان به هافبک خلاق و بازی‌ساز باید دید چه تصمیمی از سوی باشگاه در این خصوص گرفته می‌شود؛ البته صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت علی کریمی به سپاهان شنیده می‌شود و این خود می‌تواند دلیلی برای جدایی نویدکیا از سپاهان باشد.

* رفتار هواداران چقدر حرفه‌ای است!

جدا از این بحث‌ها برخی از هواداران سپاهان در 3 بازی این فصل لیگ برتر فوتبال که این تیم میزبان آن بود نشان داد رفتار حرفه‌ای ندارند و با وجود تذکرات زیاد باشگاه دست به پرتاب ترقه به زمین بازی زده و فحاشی به داوران را در دستور کار خود قرار دادند؛ رفتار غیر‌حرفه‌ای که سبب شد سپاهان برای این 3 دیدار حدود 350 میلیون تومان جریمه شود.


حسین چرخابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: رسول نویدکیا بازیکنی است که برای سپاهان زحمت کشیده است؛ هواداران سپاهان اگر بازی آخر سپاهان در مقابل سپید‌رود را دوباره ببینند می‌توانند پاس کلیدی را که نویدکیا به مهاجم داد تماشا کنند و اگر این پاس گل شده بود و سپاهان بازی را می‌برد دیگر هواداران این شعار‌ها را سر نمی‌دادند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: برخی هواداران باید رفتار خود را تغییر دهند و دست از این رفتار بردارند؛ شعار‌های برخی هواداران سپاهان کمکی که به این تیم نمی‌کند هیچ بلکه سبب از بین رفتن تمرکز بازیکنان در زمین و سرمربی تیم می‌شود.

در حالی این اتفاقات در سپاهان رخ داد که هواداران و فوتبال‌دوستان پیش از این نیز چنین رفتارهایی را از کاپیتان خود مشاهده کرده بودند؛ محرم نویدکیا برادر رسول نویدکیا که میان هواداران این تیم از محبوبیت فراوانی برخوردار است، در گذشته و در اواخر عمر فوتبالی خود چنین رفتارهایی را انجام می‌داد و حال رسول نیز جای پا برادر خود گذاشته است.

با توجه به اینکه کرانچار به این بازیکن نیاز مبرم دارد و رسول نویدکیا از لحاظ سنی و شرایطی می‌تواند به فوتبالش ادامه دهد، بازگشت او به سپاهان دور از انتظار نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار