پوشش 1.7 میلیونی بیمه سلامت در اصفهان

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک میلیون و 700هزار نفر از استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک میلیون و 700هزار نفر از استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حسین بانک صبح امروز در آئین کلنگ زنی اداره بیمه سلامت نطنز اظهار کرد: در آخرین روز از هفته دولت کلنگ احداث ساختمان بیمه سلامت نطنز با مساعدت خیرین، شبکه بهداشت و درمان و مسؤولان شهرستان بر زمین خورد.

وی افزود: با توجه به مشکلات ضوابط اجرایی بودجه سال 95 از جهت تأمین منابع به مشکل برخوردیم و نتوانستیم این کلنگ در سال 95 بر زمین بخورد.

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: با کمک ویژه خیرین شهرستان نطنز و مدیر شبکه بهداشت مقدمات ساخت این مرکز فراهم شد و امیدواریم با تزریق منابع مالی و کمک خیرین این ساختمان تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر از استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد 700 هزار نفر بیمه شدگان روستایی و مناطق زیر 20 هزار نفر بوده که به صورت رایگان بیمه شده‌اند.

بانک با اشاره به جمله معروف مقام معظم رهبری که بیمار غیر از درد بیماری نباید مشکل دیگری برایش پیش بیاید، خاطر نشان کرد: از سال 93 تاکنون، 530 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و در دولت یازدهم بیمه شدگان سلامت به صورت کاملاً رایگان تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار