اداره تعاون شهرستان کاشان 30 ساله شد

رییس اداره تعاون شهرستان کاشان ضمن گرامی داشت هفته تعاون گفت: همایش تقدیر از تعاونی های برتر منتخب دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان و افتتاح متمرکز و 6 طرح تعاونی در روز 13 شهریور در محل اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این همایش در شهرستان کاشان انعکاس پتانسیل و و توانمندی سازمانی و مهمتر از آن بخش تعاونی شهرستان کاشان می باشد.

اصفهان امروز: معان مدیرکل و رییس اداره تعاون شهرستان کاشان ضمن گرامی داشت هفته تعاون گفت: همایش تقدیر از تعاونی های برتر منتخب دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان و افتتاح متمرکز و 6 طرح تعاونی در روز 13 شهریور در محل اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این همایش در شهرستان کاشان انعکاس پتانسیل و و توانمندی سازمانی و مهمتر از آن بخش تعاونی شهرستان کاشان می باشد.
مهندس رمضانی اظهار داشت 13 شهریور سال 1370 روز تصویب قانون تعاون توسط مجلس شورای اسلامی و امسال از یازدهم تا هفدهم شهریور هفته تعاون می باشد. اگر ما دنبال اقتصاد مقاومتی هستیم یکی از مؤلفه های اقتصادی مقاومتی مردمی بودن اقتصاد است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری تعاون چشمه جوشان اشتغال است.
وی با اعلام اینکه شهریور امسال ما شاهد سی سالگی بخش تعاون کاشان هستیم خاطر نشان کرد: دقیقا 11 شهریور سال 66 اداره امور تعاون شهری کاشان افتتاح شد که در حال حاضر 276 تعاونی فعال و سه اتحادیه تعاونی فعال در سطح شهرستان کاشان داریم.
وی ادامه داد: طی یک سال گذشته 13 تعاونی جدید در شهرستان تشکیل که با تشکیل این تعاونی ها 170 اشتغال جدید ایجاد شده است.
یکی از سیاست های وزارت تعاون تعیین تکلیف تعاونی های راکد و غیرفعال می باشد که طی سال گذشته با پیگیری های به عمل آمده 58 مورد تعاونی فعال شده و 234 تعاونی رسما منحل شده است که معمولا به این تعاونی های غیرفعال تعاونی کاغذی گفته می شود.
طی یک سال گذشته بالغ بر یکصد مجمع عمومی برگزار شده و بیش از 8هزار نفر ساعت آموزش برای تعاونی ها داشته ایم که عمده آموزش ها آموزش مالی و حقوقی در بخش تعاونی ها می باشد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار