دیدار صمیمی شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر افوس با فرماندار

به گزارش اصفهان امروز، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر افوس به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری با فرماندار دیدار و این هفته را به ایشان تبریک گفتند.

شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر افوس به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری با فرماندار دیدار و این هفته را به ایشان تبریک گفتند.

طحانیان زاده مقام عالی دولت در شهرستان در این دیدار صمیمی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر فرمودند:

الحمداله در چهار ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان خدمات ارزشمندی صورت گرفته اما این بدان معنی نیست که ما در شهرستان مشکل نداریم. در هر موضوعی که نگاه می‎کنیم کمبود داریم که قطعاً این کمبودها برای مردم ولایتمدارشهرستان بویین میاندشت ایجاد مشکل می‎کند. اما علی‎رغم که کمبود و مشکلات این اتحاد و اتفاق و پشتکاری که بین مردم و مسئولین شهرستان حاکم است باعث پیشرفت می‎شود. ایشان تصریح کرد باید در شهرستان کارهای زیر بنایی انجام شود تا باعث برگشت و ماندگاری مردم شود

نماینده سیاسی دولت در شهرستان اظهار داشت:

علیرغم کمبود اعتبارات کارهای بسیار خوبی در سطح شهر و روستای انجام شده و در حد توان دست به دست هم داده‎ایم تا نیازهای شهر و روستا را برطرف کنیم و امسال و سالهای آتی و در افق ۱۴۰۰ شاهد به ثمر رسیدن بخشی از کارهای عمرانی خواهیم بود. در این دیدار شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر افوس ضمن تبریک هفته دولت به فرماندار شهرستان به بیان مسائل و مشکلات شهر پرداختند و برای نماینده عالی دولت در شهرستان آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار