بزرگداشت روز مهندس در شاهین شهر

به مناسبت روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس بزرگداشتی از سوی اتحادیه صنف رایانه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای این اتحادیه به همراه خانواده هایشان در سالن شاهین طلایی شاهین شهر برگزار شد.

بزرگداشت روز مهندس در شاهین شهر

سَویا رضایی- به مناسبت روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس بزرگداشتی از سوی اتحادیه صنف رایانه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای این اتحادیه به همراه خانواده هایشان در سالن شاهین طلایی شاهین شهر برگزار شد.

در این بزرگداشت حسین شاه رجبیان رئیس اتحادیه صنف رایانه ضمن تشکر از اعضا جهت حمایت و همکاری با اتحادیه گفت: این اتحادیه در جهت معرفی پتانسیل های بالای رسته های زیر نظر خود تلاش لازم را دارد و حمایت سازمان ها و ارگان های محلی در ماندگاری این واحدهای صنفی و شرکت ها نقش بسیار مهمی دارد.

شاه رجبیان افزود: همانطور که یک کشور در مورد کالاهای تولید داخلی خود تبلیغ میکند و تاکید دارد که از کالاهای همان کشور استفاده کنند، ما هم از هموطنان و همشهریان خود تقاضا داریم که از کالاهای کشور عزیزمان ایران و مهمتر از آن خدمات شهرستان خودمان استفاده کنند و همچنین از سازمان ها و ارگان های مستقر در این شهر می خواهیم که استفاده از کالای این شهر را در الویت خود قرار دهند، زیرا کاسبان شاهین شهری و دیگر شهرهای شهرستانمان مالیات و عوارض خود را در این شهر پرداخت می کنند و برای ماندگاری نیازمند حمایت هستند.

وی ادامه داد: اتحادیه صنف رایانه دارای 9 رسته مختلف می باشد که بسیاری از آنها قابلیت هایی دارند که حتی از مرکز استان نیز بالاتر است و این اتحادیه در مسیر معرفی آنها قدم برمیدارد.

رئیس اتحادیه با اشاره به 9 رسته زیر نظر اتحادیه خود گفت: چاپخانه ها که علاوه بر بروز بودن دستگاه هایشان دارای دستگاه هایی به قدمت 50 سال پیش نیز هستند، رسته های سخت افزار و نرم افزار که از لحاظ تنوع کالا در همه زمینه ها از جمله نوت بوک، سیستم های PC، قطعات، کنسول های بازی و همچنین انواع نرم افزارهای کاربردی و بازی های رایانه ای، نسخه های قدیم و جدید با قیمت های مناسب در خدمت همشهریان می باشند.

شاه رجبیان اضافه کرد: رسته دفاتر فنی که در زمینه طراحی، تایپ و تکثیر با مدرن ترین دستگاه های کپی فعال هستند، رسته کافی نت ها که از سال گذشته با دریافت مجوز ثبت اظهارنامه مالیاتی کسبه را نیز انجام می دهند، شرکت ها و واحدهای صنفی اینترنتی که خدمات اینترنتی را با سرعت بالا، کیفیت و قیمت خوب کل شهرستان را پوشش می دهند از دیگر رسته های این اتحادیه به شمار می آید.

وی با اشاره به دیگر رسته های زیر نظر اتحادیه گفت: شرکت ها و واحدهای صنفی طراحی و برنامه نویسی که طراحی سایت، برنامه نویسی ها و کد نویسی، انیمیشن از جمله خدمات آنها می باشد، واحدهای صنفی تولید و مونتاژ قطعات الکترونیک، ویدئو کلوپ ها و گیم نیت نیز دو رسته دیگر این اتحادیه است.

شاه رجبیان افزود: شرکت های خدماتی و نظافتی نیز از سال گذشته زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند و در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و استفاده شهروندان از این خدمات در حال نرخ گذاری مناسب برای ارائه خدمات هستیم.

رئیس اتحادیه با تاکید بر اینکه از تمامی شهروندان می خواهیم که نیازمندی هایشان را از همین شهر تهیه کنند تا گردش مالی در شهر پایدار بماند.

شاه رجبیان در پایان در گفت و گو با اصفهان امروز گفت: اتحادیه صنف رایانه هر ساله به مناسبت های مختلف همایش ها و بزرگداشت هایی را برای آگاه سازی و بروزرسانی اطلاعات تمامی رسته ها برنامه ریزی و اجرا میکند که با استقبال اعضای این اتحادیه روبرو می شود.

گفتنی است اتحادیه صنف رایانه در حدود 980 خانوار به صورت مستقیم تحت پوشش رسته های خود دارد و از سال 83 تاسیس شده و حسین شاه رجبیان طی دو دوره انتخابات از سال 91 به عنوان رئیس اتحادیه فعالیت می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار