انتخاب تکواندوکار شاهین شهری برای حضور درجایزه بزرگ مراکش

سجاد مردانی تکواندوکار شاهین شهری از سوی کادر مربیگری تیم ملی ایران برای حضور در گرندپری(جایزه بزرگ) 2017 مراکش برگزیده شد.

سجاد مردانی تکواندوکار شاهین شهری از سوی کادر مربیگری تیم ملی ایران برای حضور در گرندپری(جایزه بزرگ) 2017 مراکش برگزیده شد.

روابط عمومی فدراسیون تکواندو اعلام کرد که این تکواندو کار در وزن به اضافه 80 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو ایران محمد کاظمی و فرزان عاشورزاده در وزن منهای 58 کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن منهای 68 کیلوگرم را به عنوان دیگر ملی پوشان در این مسابقات معرفی کرد.

دومین مرحله مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از 31 شهریورماه به مدت 3 روز در 'رباط' مراکش برگزار خواهد شد که تیم‌ملی تکواندو ایران برای حضور در این رقابت‌ها از روز 28 مردادماه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

مردانی در پایان مسابقات فینال گرندپری 2016، در دیدار نهایی وزن به اضافه 80 کیلوگرم به مصاف «ولادیسلاو لارین» از روسیه رفت و به پیروزی 4 بر 3 دست یافت و قهرمان این رقابت ها شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار