کسب مقام قهرمانی شاهین شهر امروز در مسابقات تنیس روی میز اهالی هنر و رسانه

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز اهالی و هنر استان اصفهان، جام «اوقات فراغت» در بخش آقایان انتخابی تیم استان، دوشنبه شب و پس از برگزاری 120 مسابقه معرفی شدند.

کسب مقام قهرمانی شاهین شهر امروز در مسابقات تنیس روی میز اهالی هنر و رسانه

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز اهالی و هنر استان اصفهان، جام «اوقات فراغت» در بخش آقایان انتخابی تیم استان، دوشنبه شب و پس از برگزاری 120 مسابقه معرفی شدند.

به گزارش کمیته ورزش انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان استان اصفهان، در این رقابت ها که ابتدا در قالب گروهبندی و سپس بصورت ضربدری و حذفی و در نهایت بصورت گروهبندی مجدد با حضور شش نفر نهایی در خانه تنیس روی میز برگزار شد، دانیال رضایی از ویژه نامه شاهین شهر روزنامه «اصفهان امروز» به مقام قهرمانی دست یافت، حسین ابراهیمی از خبرگزاری رسا در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد، داود اکبری بازیگر سینما سوم شد.

در این رقابت ها همچنین جواد مدنی، مسعود صادقی و مجید کاشی فروشان هر سه از جامعه سینما و تئاتر رده های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در مسابقات پیشکسوتان نیز فرهنگ شعبانی و مرتضی حسینی از پیشکسوتان عرصه سینما، تئاتر و رادیو قهرمان و نایب قهرمان شدند، صادق هادی از اعضای هیات مدیره «خانه مطبوعات» اصفهان مقام سوم را کسب کرد و ساسان اکبرزاده از روزنامه «نصف جهان» و حسن سلیمانی از «ایپس» رده های چهارم و پنجم را بدست آوردند.

سرپرستی فنی این رقابت ها برعهده حمید نوری بود و سرداوری را رضا هنرمند و الهیار آقایاری برعهده داشتند.

پخش پيام تصویری رامبد جوان رييس هيات مديره انجمن اوقات فراغت کشور، حضور تماشاگران و به ویژه خانواده های بازیکنان و حضور مهدی باقربیگی و رسول جزینی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و حمید محمدی نایب رییس سازمان ورزش شهرداری اصفهان از دیگر نکات این مسابقات بود.

در راستای احترام به طبیعت و توجه بیشتر به مباحث زیست محیطی این جام به شعار «زاينده رود تنها نيست» مزین شده بود.

همچون نخستین دوره این جام، مراسم معرفی برترین ها و اهدای جوایز و احکام قهرمانی بزودی با حضور شرکت کنندگان و مسئولان استانی و شهری برگزار خواهد شد.

این رقابت ها با مشارکت کمیته هنر و رسانه هیات تنیس روی میز استان، کمیته ورزشی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان، انجمن اوقات فراغت، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و در راستای حفاظت و پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت برگزار شد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: در مسابقات آقایان و بانوان این جام حدود 150 داوطلب از رسانه ها و جامعه هنری ثبت نام کردند.

مهدی تکابی اضافه کرد: این مسابقات در آینده ای نزدیک در سطح کشوری و با حضور تیمهای سایر استانها ادامه خواهد یافت.

گفتنی است پیش از این در مسابقات بانوان این جام فاطمه لفظ از انجمن اوقات فراغت اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، معصومه رسولیان از خبرگزاری رسا در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد، زینب رضوانی عکاس هنری، سوم شد و فرانک کیانی بازیگر تئاتر رتبه چهارم را کسب کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار