ساعات کاری مترو افزایش می یابد

به گفته سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه برنامه‌ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی مترو تا ۱۰ دقیقه و افزایش مدت زمان بهره‌برداری تا ساعت ۲۰ صورت می‌گیرد.

به گفته سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه برنامه‌ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی مترو تا ۱۰ دقیقه و افزایش مدت زمان بهره‌برداری تا ساعت ۲۰ صورت می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، برای شهر اصفهان ۳ خط قطار شهری در نظر گرفته شده است؛ خط یک مسیر شمال به جنوب، خط ۲ شمال شرقی به غرب و خط ۳ از جنوب به غرب است. همچنین برخی از شهرهای اطراف نیز از طریق این سامانه به خطوط مترو اصفهان متصل می شوند.

در حال حاضر عملیات ۳ فاز از خط یک مترو حدفاصل ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی(ره) تا میدان آزادی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و قرار است تا پایان سال این خط به صفه برسد.

محمد نورصالحی سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه در این باره می گوید: عملیات احداث ۴ ایستگاه در مسیر خط یک باقی مانده که باید هر چه سریعتر این مهم راه اندازی شود.

وی تاکید می کند: در حال حاضر باید تمرکز مشاوران، پیمانکاران و مدیران مجری طرح بر تعیین و تأمین مصالح، حل مشکلات موجود و افزایش سرعت تکمیل ساخت باشد.
سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه با اشاره به اینکه هم اکنون از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی(ره) تا میدان آزادی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، ادامه می دهد: در حال حاضر متروی اصفهان از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ در مسیر قدس تا آزادی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند اما تلاش بر این است که این زمان به ساعت ۶ صبح تا ۲۰ برسد.

نورصالحی خاطرنشان می کند: برنامه‌ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی مترو تا ۱۰ دقیقه و افزایش مدت زمان بهره‌برداری تا ساعت ۲۰ صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار