خوشحال می‌شوم بازیکنان آینده‌سازان به ذوب‌آهن بیایند

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امسال قصد داریم بازیکنان بومی را به خدمت بگیریم و برای کسب سکوی اول تا چهارمی وارد میدان مسابقات شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امسال قصد داریم بازیکنان بومی را به خدمت بگیریم و برای کسب سکوی اول تا چهارمی وارد میدان مسابقات شویم.

مژگان مدایم‌زاده در گفتگو با ایمنا در مورد شروع تمرینات تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: تا روز شنبه از بازیکنان تست‌گیری انجام گرفته است و تمرینات تیم از روز گذشته شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال قصد داریم تیم را قوی‌تر از فصل گذشته ببندیم، بیان کرد: تمرینات تیم مدتی است که شروع شده اما باز هم نسبت به اهدافمان برای امسال، تمرینات را دیر شروع کرده‌ایم.

مدایم‌زاده بیان کرد: هنوز ترکیب اصلی ذوب‌آهن نهایی نشده است. از برخی بازیکنان جوان و مستعد تست گرفته‌ایم که نفرات برگزیده تا آخر شهریورماه در کنار بازیکنان سابق تیم تمرین خواهند داشت و در نهایت اوایل مهرماه ترکیب نهایی بازیکنان اعلام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه امسال بازیکنانی از تیم‌های دیگر برای حضور در ذوب‌آهن اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: دیدگاه و نظر هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن بومی‌گرایی است و به همین جهت از بازیکنان غیربومی در تیم استفاده نمی‌کنیم.

وی افزود: تمام بازیکنانی که در تست پذیرفته شده‌اند دو، سه سال است در رده سنی نوجوانان در آکادمی‌های مدارس فوتبال اصفهان در حال فعالیت هستند که امیدوار هستیم بتوانیم از آنها در لیگ برتر استفاده کنیم.

مدایم‌زاده گفت: کار ما کمی سخت است چون دیدگاه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بومی‌گرایی، بها دادن به بازیکنان جوان و بازیکن‌سازی به منظور حضور در مسابقات لیگ و معرفی بازیکنان به رده‌های مختلف تیم ملی است و امیدواریم بتوانیم اهداف مدیرعامل باشگاه را دنبال و در لیگ امسال پرقدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که فصل گذشته قرارداد بازیکنان با باشگاه یک‌ساله بود، اختیار انتخاب تیم‌شان به صورت سالیانه را به بازیکنان داده‌ایم. به هر حال امکان دارد بازیکنان غیربومی که فصل گذشته در اختیار تیم بوده‌اند به دلیل برخی امکانات مثل تأمین مدرسه، برآورده کردن انتظارات آنها و مسائل دیگر که باشگاه نتوانست در اختیار آنها قرار دهد بیشتر از یک‌سال نتوانست در اختیار داشته باشد و این بازیکنان قصد داشته باشند در شهر خودشان بازی کنند. البته با وجود اینکه مخالف جدا شدن آنها از تیم بوده‌ایم چون شرایط برای حضور آنان در تیم شهر خودشان خیلی بهتر بود با رفتن آن‌ها از ذوب‌آهن موافقت کردیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم از بازیکنان بومی اصفهان برای جایگزینی بازیکنان غیربومی که فصل گذشته در تیم حضور داشتند استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در مورد پیشنهاد به بازیکنان آینده‌سازان میهن برای حضور در ذوب‌آهن، افزود: دوست داریم که همه بازیکنان تیم آینده‌سازان را در اختیار داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم و خوشحال می‌شوم در تیم ما کار کنند. اما بازیکنان آینده‌سازان در کل یک تیم هستند و فوق‌العاده کار می‌کنند. دغدغه من این است که اسپانسری قوی برای حمایت از تیم آینده‌سازان میهن ورود پیدا کند. آینده‌سازان یکی از رقبای قوی در لیگ بانوان است و امیدوارم خیلی محکم به عرصه رقابت و کورس قهرمانی برگردند.

برای رده اول تا چهارمی لیگ به میدان می‌رویم

مدایم‌زاده در مورد اینکه انتظارش از تیمش در فصل جدید لیگ فوتبال بانوان چیست، گفت: مطمئناً دیدگاه هر مربی قرار گرفتن در جایگاه اول تا چهارمی جدول است. هیچ مربی از باخت خوشحال نمی‌شود. مطمئناً با تجربیات تلخ و شیرینی که فصل گذشته هم بازیکنان جوان تیم و هم خودم از حضور در لیگ برتر به دست آورده‌ایم و با حل مشکلات، در صورتی که بازیکنانی که بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم بتوانند اهداف و دیدگاه ما را در زمین اجرا کنند، مطمئناً امسال جزء تیم‌هایی هستیم که در کورس قهرمانی قرار دارند.

وی ادامه داد: به هر حال بازیکنان جوان‌ هستند و قرار است برای بار اول در لیگ برتر حضور داشته باشند. همه چیز به شرایط مسابقات بستگی دارد. هدف من کسب سکوی اول تا چهارمی است که با کمک بازیکنان این هدف را ارتقا می‌دهیم و پایین نمی‌آییم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار