"کریمی" با بازی در سپاهان به تیم‌ ملی دعوت می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیوستن کریمی به سپاهان به خود او بستگی دارد و باشگاه تمام امکانات پیوستن او را فراهم کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیوستن کریمی به سپاهان به خود او بستگی دارد و باشگاه تمام امکانات پیوستن او را فراهم کرده است.
زلاتکو کرانچار در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره مذاکره باشگاه سپاهان با علی کریمی گفت: برای جذب این بازیکن امیدوار هستیم اما پیوستن او به سپاهان به خود این بازیکن بستگی دارد، باشگاه همه مقدمات لازم برای پیوستن این بازیکن را انجام داده است و اکنون او باید تصمیم نهایی خود را بگیرد.
وی درباره اظهارنظر سرپرست سپاهان مبنی بر احتمال بسیار بالای پیوستن این بازیکن به سپاهان گفت: به نظر من زمانی که قرارداد با او امضا شود می‌توان بر روی او حساب کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا مستقیما با این بازیکن صحبت کرده است یا خیر گفت: اخیرا با او صحبتی نکردم و آخرین گفت‌و‌گوی من با او به 2 ماه پیش برمی‌گردد.
وی درباره تاثیرگذاری کی‌روش برروی این بازیکن گفت: کی‌روش نه تنها بر روی کریمی بلکه بر روی تمامی بازیکنان تسلط و تاثیر دارد و به بازیکنان توصیه می‌کند در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه دهند، اما توصیه من این است که چنین بازیکنانی با بازی در لیگ ایران سبب افزایش کیفیت لیگ می‌شوند.
کرانچار ادامه داد: بهتر است کریمی به سپاهان اضافه شود و طبیعتا در اختیار تیم‌ملی هم باشد، این نظر من و مقامات باشگاه است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: حضور بازیکنان تیم ملی در لیگ ایران باعث می‌شود نه تنها لیگ پویاتر و بهتری داشته باشیم بلکه بازیکنان جوان به اسطوره‌هایشان نگاه کنند و از آن‌ها یاد بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار