کنسرت «گروه موسیقی پیام» در اصفهان برگزار می‌شود

کنسرت «گروه موسیقی پیام» با اجرای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت درمان شیمی‌درمانی، روشندل، آسیب نخاعی و کودکان کار به سرپرستی بهرنگ کوفگر شنبه، 18 شهریور همزمان با عید غدیر در سالن هلال‌احمر اصفهان برگزار می‌شود.

اصفهان امروز: کنسرت «گروه موسیقی پیام» با اجرای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت درمان شیمی‌درمانی، روشندل، آسیب نخاعی و کودکان کار به سرپرستی بهرنگ کوفگر شنبه، 18 شهریور همزمان با عید غدیر در سالن هلال‌احمر اصفهان برگزار می‌شود.

این کنسرت در چهار بخش اجرا می‌شود؛ در بخش نخست، بهرنگ کوفگر به بداهه‌نوازی سه‌تار می‌پردازد، در بخش دوم، سروش دادیار (خواننده)، بهرنگ کوفگر (نوازند تار) و محمد اربابیان (نوازنده تنبک) به اجرای سازوآواز می‌پردازند، در بخش سوم نیز اعضای تحت درمان شیمی‌درمانی، روشندل و آسیب نخاعی گروه پیام چند قطعه اجرا می‌کنند و بخش چهارم کنسرت نیز به اجرای کودکان کار تحت پوشش خیریه سرمد اختصاص دارد.

«ایران سرای امید» از زنده‌یاد استاد محمدرضا لطفی، «رزم مشترک» از استاد پرویز مشکاتیان و «رویش»، «نیایش» و «رهایی» به آهنگسازی بهرنگ کوفگر ازجمله قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شوند.

استاد بهرنگ کوفگر، سرپرست و آهنگساز «گروه موسیقی پیام» بیش از 18 سال می‌شود که بخش زیادی از وقت و توانش را باوجود همه دشواری‏ها به نواختن و آموزش موسیقی به کودکان و نوجوانان شیمی‌درمانی، مبتلابه ایدز، روشندل، آسیب‌دیده نخاعی، کودکان کار و زندانیان زیر 18 سال در اصفهان اختصاص داده است.

او هدف از برگزاری کنسرت‌های گروه موسیقی پیام را رساندن پیام مهربانی و امید که از رسالت‌های هنر است می‌داند و می‌گوید: می‌خواهیم به همه بگوییم که در دشوارترین روزهای زندگی مثل زمانی که خانواده‌ای کودکش تحت درمان شیمی‌درمانی است امیدشان را از دست ندهند؛ همانطور که بچه‌های گروه موسیقی پیام با همراهی ساز و موسیقی توانستند هنرمندانه با بیماری‌شان بجنگند و بهبود یابند و حالا با نوای سازشان به همه امید هدیه می‌دهند.

علاقمندان به شرکت در این کنسرت که ساعت 21 شنبه 18 شهریور در سالن هلال‌احمر اصفهان واقع در خیابان میر برگزار می‌شود، می‌توانند بلیت آن را از فروشگاه موسیقی اصفهان صدر به آدرس خیابان کاشانی، مقابل بیمارستان کاشانی، پاساژ زرافشان، تلفن 09130222132 و یا از طریق روابط عمومی موسسه سرمد با تماس با شماره تلفن 09392420923 و نیز با تماس با این شماره 09139009070 تهیه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار