اهمیت قرارگاه پدافند زیستی در زمان وقوع بیماری‌های همه‌گیر

رسول زرگرپور بر آمادگی و انسجام دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص مبارزه با هرگونه بیماری همه‌گیر در حوزه انسان ، دام و کشاورزی تأکید کرد.

رسول زرگرپور بر آمادگی و انسجام دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص مبارزه با هرگونه بیماری همه‌گیر در حوزه انسان ، دام و کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش فارس ، رسول زرگرپور در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان که پیرامون ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و آمادگی و انسجام دستگاه‌ها در پاسخ به هرگونه بیماری‌های همه‌گیر در حوزه انسان، دام و کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه پدافند زیستی یکی از قرارگاه‌های مهم به شمار می‌رود و در زمان وقوع بیماری‌های همه‌گیر، اهمیت این قرارگاه به خوبی نمایان خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید ساختار پیش‌بینی شده و شرح وظایف در نظر گرفته شده در دستگاه‌های مختلف به خوبی اجرایی شود، افزود: باید همه دستگاه‌ها آمادگی کامل داشته باشند که اگر بحران و موجی از بیماری‌ها به وقوع پیوست با کمترین خسارت جانی و مالی بتوانیم مشکل ایجاد شده را کنترل کنیم.

استاندار اصفهان کلید موفقیت در این خصوص را همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: باید مجموعه‌ای از دستگاه‌ها به این موضوع ورود پیدا کنند و امیدواریم که با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد وقوع موج‌های بزرگ و خسارت بار در استان نباشیم.

زرگرپور ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: از مسؤولان کارگروه‌های مختلف انتظار می‌رود که با برگزاری جلسات، ایجاد ساختار لازم و اقدامات مستمر و اعلام آن به دبیرخانه این قرارگاه، هماهنگی لازم را کسب کنند تا شاهد وقوع بیماری‌های همه‌گیر در استان نباشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار