گوشی شیائومی می A1 معرفی شد

طی مراسمی که توسط شیائومی در شهر دهلی برگزار شد این شرکت چینی از محصول جدید خود یعنی شیائومی می A1 رونمایی کرد. این تلفن همراه که به دوربین دوگانه مجهز شده است سخت‌افزاری به‌مانند شیائومی می 5X را داراست اما از سیستم‌عامل اندروید خام 7.1.2 نوقا بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می A1 معرفی شد

وب سایت شبکه - حسین جامه بزرگی: طی مراسمی که توسط شیائومی در شهر دهلی برگزار شد این شرکت چینی از محصول جدید خود یعنی شیائومی می A1 رونمایی کرد. این تلفن همراه که به دوربین دوگانه مجهز شده است سخت‌افزاری به‌مانند شیائومی می 5X را داراست اما از سیستم‌عامل اندروید خام 7.1.2 نوقا بهره می‌برد.





بر روی شیائومی می A1 شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 625 هستیم که بر اساس فرایند 14 نانومتری ساخته‌شده است و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز تدارک دیده‌شده است. نمایشگر می ای وان 5.5 اینچ و دارای رزولوشن تمام اچ‌دی است.





در پشت‌گوشی همانند پرچم‌دار شیائومی می 6 شاهد دوربین دوگانه هستیم که با فلاش دوگانه نیز همراه شده است. این دو دوربین دارای حسگر 12 مگاپیکسلی هستند و کیفیت تصاویر نیز در این بازه قیمتی کاملاً مناسب است همچنین دوربین سلفی می ای وان نیز حسگر 5 مگاپیکسلی دارد.حسگر اثرانگشت نیز در پشت بدنه قرار دارد. ظرفیت باتری می ای وان 3080 میلی‌آمپر ساعت است و به وسیله پورت USB-C شارژ می‌شود.




استفاده از اندروید خام در می A1 به این معنا است که دیگر شاهد رابط کاربری شیائومی MIUI 9 نخواهیم بود بااین‌حال شیائومی هنوز هم بر روی می A1 از اپلیکیشن دوربین اختصاصی MIUI استفاده نموده است. همچنین شیائومی قول ارائه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را برای می A1 تا پایان سال جاری میلادی را داده است. با توجه به ارائه این مدل به همراه اندروید خام می‌توان می A1 را به همراه پیکسل‌های گوگل از اولین مدل‌هایی دانست که اندروید آینده یعنی اندروید P را دریافت خواهند کرد.




شیائومی می A1 در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 230 دلار خواهد داشت. این تلفن همراه از 21 شهریورماه در 37 کشور از طریق فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار