تخشا: بازی حساسی پیش‌رو داریم/ اخلاق اولویت 2 تیم باشد

کاپیتان تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف آباد گفت: روز جمعه بازی حساسی مقابل شهرداری بم خواهیم داشت اما اخلاق در اولویت است.

تخشا: بازی حساسی پیش‌رو داریم/ اخلاق اولویت 2 تیم باشد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیدا تخشا صبح چهارشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار روز جمعه تیمش مقابل شهرداری بم اظهار داشت: روز جمعه بازی حساسی پیش‌رو داریم. 2 تیم در رده اول و دوم جدول مسابقات قرار دارند. امیدوارم در درجه اول اخلاق رعایت شود و در نهایت بازی با کیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
وی در خصوص سیر صعودی آینده‌سازان نسبت به فصل گذشته، گفت: فصل گذشته بحران خیلی شدیدی را پشت‌سر گذاشتیم. تا چهار هفته پایانی لیگ با اقتدار در صدر جدول بودیم اما مشکلات مالی و برخی اتفاقات سد راه رسیدن تیم به هدف اصلی اش شد.
تخشا ادامه داد: خوشبختانه امسال در صدر جدول هستیم و تیم یک‌دل و یک‌دست‌تری را نسبت به فصل گذشته داریم. بازیکنان فوق‌العاده هستند و کادر فنی و مدیرعامل زحمت زیادی برای تیم می‌کشند.
کاپیتان تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف آباد گفت: در این روزهای پایانی فصل حامی مالی برای کمک به تیم جذب و نوید‌ خوبی به ما داده شد که امیدوارم با این حمایت، تیم روند صعودی را طی کند.
وی در مورد شرایط نامساعد امکانات زمینی که در آن تمرین می‌کنند، بیان کرد: در کشور ما بانوان ورزشکار کمتر دیده می‌شوند و به ورزش بانوان اهمیت کمی داده می‌شود. اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد لطف کرد و زمینی را در اختیار ما گذاشت که جای خوشحالی دارد که دیگر شرایط نامساعد رختکن آن را به دل نمی‌گیریم.
تخشا اضافه کرد: درست است که ما هم دوست داریم در ورزشگاه عالی با امکانات خوب تمرین کنیم اما با این وجود باز هم از اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار