مسابقه تورنمنت شهرها در مدارس متوسطه اصفهان برگزار شد

صبح امروز مسابقه رياضی بين ­المللی تورنمنت شهرها در مدارس متوسطه اصفهان برگزار شد.

مسابقه تورنمنت شهرها در مدارس متوسطه اصفهان برگزار شد

به گزارش ایمنا، مسابقه رياضی بين ­المللی تورنمنت شهرها يک مسابقه حل مسئله رياضی است که تمام شهرهای جهان می توانند در آن شرکت کنند. درحال حاضر دانش­ آموزان بيش از ۱۰۰ شهر دنيا شامل شهرهايی از کشورهای آرژانتين، آلمان، آمريکا، اتريش، اسلواکی، اسپانيا، اکراين، بلغارستان، روسيه، زلاندنو، کانادا، کلمبيا، لوکزامبورک، يوگسلاوی، يونان، و شهر اصفهان از ايران در اين مسابقه شرکت می­ کنند. اصفهان متفاوت از ساير شهرهای دنيا به­ صورت تيمی در اين مسابقه بين ­المللی شرکت دارد.
ایده نهایی در مسیر تجاری سازی و بازار
بنا بر این گزارش این مسابقه اولین‌بار است که در سطح کشور برگزار می‌شود،که در آن 3 سؤال از دنیای واقعی داده می‌شود و همه می‌توانند با هر توانایی و دانش، راجع به آن فکر کنند و نظر خود را برای رسیدن به راه‌حل یا پاسخ مناسب آن ارایه نمایند. مشاوران علمی جهت راهنمایی اصول و الگوریتم‌های ایده پردازی وچگونگی بیان طرح و سازماندهی موارد را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.
لازم به یادآوری است هدف مرحله‌ اول، انتخاب کسانی است که فکر و ایده و راه‌حل مناسبی برای سؤالات داده شده دارند و بخش مهم مسابقه درمرحله‌ دوم صورت می‌گیرد که به صورت حضوری یا مجازی به منتخبین آموزش الگوریتم خلاقیت داده می‌شود تا بتوانند ایده‌ی خود را نهایی کرده و در مسیر تجاری سازی و بازار قرار دهند.
مدارس متوسطه برگزاری مسابقه در اصفهان
مطابق این گزارش، مرحله اول مسابقات مقدماتی تورنمنت شهرها امروز جمعه مورخ 13/ 12/ 1395 از ساعت الی 9 الی 12 جهت مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس برگزار شد.
شایان ذکر است ناحیه 1 و 2 و 6 متوسطه اول و دوم در مدرسه پسران دبیرستان ادب، خ استانداری، خ هشت بهشت و حوزه دختران در دبیرستان بهشت آیین خیابان گلدسته برگزار شد. ناحیه 3 متوسطه اول حوزه پسران در دبیرستان بهشتی خیابان هزار جریب و حوزه دختران در دبیرستان شاهد خیابان هزار جریب و در ناحیه 3 دوره متوسطه دوم حوزه پسران دبیرستان باهنر خیابان هزارجریب و ناحیه 4 متوسطه اول و دوم حوزه پسران دبیرستان پسرانه تجدد و حوزه دختران در دبیرستان دخترانه معین امینبه اجرا در آمد.
همچنین ناحیه 5 متوسطه متوسطه اول و دوم حوزه پسران دوره دوم استعدادهای درخشان در دبیرستان شهید اژه ای و حوزه دختران در دبیرستان سادات خیابان کاوه برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار