توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری محموله ای به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری محموله ای به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش ایمنا ، سرهنگ غلامرضا افشاری اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان حین کنترل خودرو های عبوری در محور زرین شهر به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود حامل مقدار ۱۴۰ کیلوگرم مغز بادام، یک دستگاه کولر گازی، دو هزار و ۴۰۰ عدد برچسب صفحه نمایش گوشی تلفن همراه، ۶ دستگاه مانیتور کامپیوتر ، ۱۴ عدد پایه مانیتور، چهار دستگاه کیس کامپیوتر، ۲۱ جفت کفش، پنج کیلو پودر شربت خوراکی، هشت کیلو چای، ۲۳۰ ثوب پوشاک، سه دستگاه گوشی موبایل، سه دستگاه لپ تاپ و ۱۷۰ قلم تجهیزات پزشکی خارجی بود که توسط ماموران انتظامی لنجان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی توسط راننده، بیان کرد: کالاهای کشف شده که طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ارزش داشتند، توقیف و به اداره گمرک تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در این رابطه راننده اتوبوس دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

افشاری در پایان با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می کند، اضافه کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنها را نخواهد داد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار