برای متهمان قتل بنیتا دو پرونده تشکیل شده است

نماینده دادستان تهران از تشکیل یک پرونده موازی با سرقت خودروی حامل بنیتا برای متهمان این پرونده خبر داد و گفت: حکم پرونده دوم صادر شده است.

نماینده دادستان تهران از تشکیل یک پرونده موازی با سرقت خودروی حامل بنیتا برای متهمان این پرونده خبر داد و گفت: حکم پرونده دوم صادر شده است.

به گزارش مهر، محمد شهریاری نماینده دادستان تهران از تشکیل پرونده موازی پرونده سرقت خودرو برای متهمان قتل بنیتا خبر داد و گفت: با توجه به اظهارات موجود در پرونده، (محمد. و) متهم ردیف اول مبلغی که از ماشین شاکی به سرقت برده است را صرف خرید شیشه می کند که برای موضوع خرید و فروش موادمخدر توسط این متهمان پرونده دیگری تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده پس از تشکیل و صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

شهریاری از صدور حکم در پرونده خرید و فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: حکم صادر شده، اما نهایی نشده است.

وی در ادامه و در خصوص وضعیت روانی متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا گفت: وی در لحظه ارتکاب جرم فاقد جنون بوده و برحسب اطلاعات حاصله ۲۷ ساله و دارای سابقه کیفری است که بر حسب اظهارات خودش ۱۳۰ فقره اعتراف داشته است و بعد از ۴ ماه بازداشت توسط مقام قضایی پاکدشت و بر حسب مقررات قانونی آزاد می شود.

نماینده دادستان تهران افزود: این فرد در ۱۳۰ فقره، به ۵۵ ماه حبس، ۷۴ ضربه شلاق و رد مال محکوم شده بوده است.

وی افزود: متهم با سند ۲۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد می شود و از لحاظ مالی طبق گفته های خودش نسبت به منطقه محل زندگی از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده است.

شهریاری تصریح کرد: متهم از ۱۵ سالگی اقدام به مصرف شیشه می کرده است و زنی ۴۰ ساله که همسرش خودکشی کرده بود را صیغه کرده بود و اکنون آن زن نیز باردار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار