جلسه کمیته فرهنگی هنری شهرستان برگزار شد

جلسه کمیته فرهنگی هنری با حضور ریاسات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی،آموزش و پرورش ، شهردار ، دیگر مسئولین و هنرمندان شهرستان بر گزار شد.

جلسه کمیته فرهنگی هنری شهرستان برگزار شد

در ابتدای این جلسه احمد زالی رئیس اموزش و پرورش شهرستان بویین میاندشت از اهداف و فلسفه این جلسه گفت واز تغییر فرهنگ وارتقا آن و تغییر ذائقه و رفتار مردم توسط دستگاههای فرهنگی و ایجاد گروههای هنری و فرهنگی سخن گفت.
در ادامه عبدالرضا سپیانی شهردار بویین میاندشت گفت:
از وظایف شهرداری ایجاد فضای شاد ونشاط آور برای مردم است.شهرداری نیز درجهت آذین بندی و زیبایی شهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
و همچنین از نصب تابلوی ورودی شهر خبرداد و گفت:امیدوارم این تابلو یک هدیه و یادگاری از طرف ما برای همه مردم شهر بویین میاندشت باشد.
ودر اخر از لغو مرخصی ها برای تمام کارکنان شهرداری از15اسفندتا15 فروردین خبر داد.
حسن کیخایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز از احداث بازارچه فرهنگی از بیستم اسفند خبر داد و گفت :طبق هماهنگی هایی که انجام شده قرار بر این شده که در این بازارچه غرفه های مختلفی از صنایع دستی ،سفره هفت سین وپخت غذا های محلی داشته باشیم و در کنارآن برنامه های شاد دیگر از قبیل مسابقات نقاشی کودکان، قصه گویی ،طراحی کاریکاتور،موسیقی و... را درنظر گرفتیم وقبل از تحویل سال نیز برنامه ای شاد را خواهیم داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار