رشید مظاهری: به موفقیت "ذوب‌آهن" در این فصل خوشبینم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این‌که به موفقیت ذوب‌آهن در این فصل خوشبینم، گفت: در آینده نزدیک بردهای متوالی خود را آغاز می‌کنیم و امیدوارم در پایان فصل با کسب عنوان قهرمانی، افتخار دیگری را به مجموعه افتخارات باشگاه ذوب‌آهن اضافه کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این‌که به موفقیت ذوب‌آهن در این فصل خوشبینم، گفت: در آینده نزدیک بردهای متوالی خود را آغاز می‌کنیم و امیدوارم در پایان فصل با کسب عنوان قهرمانی، افتخار دیگری را به مجموعه افتخارات باشگاه ذوب‌آهن اضافه کنیم.
به گزارش تسنیم ، 5 هفته از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گذشته است و تیم‌ها در حال هماهنگ شدن برای کسب بهترین نتیجه در این فصل از رقابت‎‌ها هستند.
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که این فصل از رقابت‌ها را با یک پیروزی، 3 تساوی و یک شکست آغاز کرده، در جایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با کسب پیروزی در دیدارهای آینده جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد و خود را به‌ عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کند.
محمد رشید مظاهری، دروازه‌بان 28 ساله و گچسارانی تیم فوتبال ذوب‌آهن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود دارد در تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان نیز سابقه بازی دارد و به عنوان یکی از ارکان اصلی ذوب‌آهن محسوب می‌شود. این دروازه‌بان فوتبال کشورمان امیدوار است تیم فوتبال ذوب‌آهن با ورود امیر قلعه‌نویی به موفقیت‌های روزافزون خود دست یابد و با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران � و مردم اصفهان را شاد کند، در ادامه گفت‌وگوی تسنیم با رشید مظاهری را با هم می‌خوانیم:

شرایط آمادگی خودت پس از گذشت 5 هفته از مسابقات لیگ برتر چگونه است؟


در این چند هفته سپری‌شده از مسابقات، از لحاظ بدنی و روحی در بالاترین سطح ممکن قرار دارم و تمام تلاش خود را برای موفقیت ذوب‌آهن انجام می‌دهم.


وضعیت تیم ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌ها با ورود امیر قلعه‌نویی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

قلعه‌نویی یکی از مربیان مطرح کشور محسوب می‌شود و تا به این‌جای رقابت‌ها بازی‌های نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم. ورود قلعه‌نویی به ذوب‌آهن انتظارات را از این تیم بالا برده و مطمئن هستم که ذوب‌آهن به نتیجه بسیار خوبی در این فصل از رقابت‌ها دست پیدا می‌کند. برای هماهنگ‌شدن با شرایط کادر فنی جدید نیاز به زمان داریم و امیدواریم با نتایج بسیار خوب در ادامه راه دل هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان را شاد کنیم.

آینده‌ ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌ها را چگونه می‌بینید؟

به ذوب‌آهن این فصل خوشبینم و آینده بسیار خوبی در انتظار تیم ما است. در آینده نزدیک بردهای متوالی خود را آغاز می‌کنیم و امیدوارم در پایان فصل با کسب عنوان قهرمانی، افتخار دیگری را به مجموعه افتخارات باشگاه ذوب‌آهن اضافه کنیم.

کارکردن با جورج تاوارز، مربی این فصل از دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن چگونه است؟

این مربی از دانش بسیار بالایی برخوردار است و با تمرین‌های مدرن خود، آمادگی و انگیزه بسیار بالایی درون گلرهای تیم ذوب‌آهن ایجاد کرده است. اگر در بدترین شرایط روحی و بدنی نیز قرار داشته باشم با امید و انگیزه فراوان بر سر تمرینات ذوب‌آهن حاضر می‌شوم زیرا با چنین مربی با سطح بالایی کار می‌کنم.

به نظر شما مدعیان این فصل از رقابت‌های لیگ، چه تیم‌هایی هستند؟

به نظر من پرسپولیس و ذوب‌آهن مدعیان این فصل از رقابت‌های این فصل هستند و از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردارند.

در این هفته با تیمی دیدار می‌کنید که با بازگشت دوباره عبدالله ویسی شرایط جدیدی را تجربه می‌کند، این دیدار را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

استقلال خوزستان با ورود دوباره عبدالله ویسی تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و حریف سختی برای ما خواهد بود. ضمن این‌که هر دیدار برای ما شرایط و دشواری خاص خودش را دارد اما شرایط برخی از تیم‌ها متفاوت است و باید برای آن‌ دیدارها با تمرکز فراوان وارد زمین مسابقه شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار