دومین سالن تخصصی ژیمناستیک اصفهان احداث می‌شود

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در گفت‌وگو با مدیرعامل فولاد مبارکه قول مساعد برای احداث دومین خانه ژیمناستیک اصفهان گرفته شد و اصفهان به دو سالن تخصصی نیازمند است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در گفت‌وگو با مدیرعامل فولاد مبارکه قول مساعد برای احداث دومین خانه ژیمناستیک اصفهان گرفته شد و اصفهان به دو سالن تخصصی نیازمند است.
به گزارش تسنیم، زهرا اینچه درگاهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 2 ماهی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته‌ام تمام تلاش خود را برای وظایف و مسئولیت‌های محوله انجام داده‌ام.
وی تصریح کرد: از ابتدای حضورم در فدراسیون، بحث تغییرات به صورت کامل مطرح شده بود و تغییر چارت سازمانی و تشکیلات فدراسیون در دستور کار قرار گرفت.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان این‌ که فدراسیون در گذشته به صورت سنتی اداره می‌شد، گفت: با گذشت بیش از 80 سال از عمر رشته ژیمناستیک این رشته به حداقل شکوفایی رسیده و با ادامه این روند تا 20 سال دیگر هم جلو نخواهیم رفت.
وی گفت: انگلیس 20 سال قبل جایگاهی در ژیمناستیک دنیا نداشت اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در حال حاضر به یکی از قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شده و باید این پیشرفت را بررسی کنیم.
درگاهی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون خاطرنشان کرد: پس از چند سال وقفه در برگزاری اردوهای تیم ملی، تمرینات این تیم از سر گرفته شد و ورزشکاران آماده شرکت در مسابقات آسیایی می‌شوند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: عدم اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی موجب بی انگیزگی در بین ورزشکاران شده بود اما با آغاز اردوهای تیم ملی، زمینه مجدد فعالیت برون‌مرزی برای ورزشکاران فراهم می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی هنری پسران در رده جوانان و بزرگسالان اظهار داشت: پس از این رقابت‌ها در نهایت 18 نفر برای اردوی تیم ملی جوانان و 11 نفر برای اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.
درگاهی با بیان این‌که تیم ملی جوانان برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود اظهار داشت: با توجه به فرصت از دست رفته، امیدی به کسب سهمیه المپیک توکیو نداریم اما به کسب سهمیه در المپیک 2024 امیدوار هستیم و در این راستا برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک به تأسیس مدارس قهرمانی ژیمناستیک در کشور اشاره کرد و گفت: در 2 سال 5 مدرسه و پس از آن 10 مدرسه در کشور ایجاد می‌شود و مربیان خانم و آقا با درجه مربی‌گری بالا، در استان‌ها مستقر و به آموزش ورزشکاران و مربیان می‌پردازند.
وی درباره برگزاری کلاس مربی‌گری درجه یک خاطرنشان کرد: در 9 سال گذشته، دوره درجه یک مربی‌گری نداشته و مربیان ما سال‌ها درجا زدند اما در پائیز امسال در نظر داریم دوره درجه یک مربی‌گری را برگزار کنیم.
درگاهی با بیان این‌که رشته هنری تغدیه کننده سایر رشته‌های ژیمناستیک است، افزود: شعار فدراسیون جهانی، همه با هم ژیمناستیک است و تمام شاخه‌ها برای ما اهمیت دارد، البته رشته هنری با پیچیدگی‌های زیادی همراه است و کسب مدال آسیایی هنری، معادل مدال المپیک است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه بیان کرد: در صحبت با مدیرعامل فولاد مبارکه، قول مساعد برای ایجاد دومین خانه ژیمناستیک اصفهان داده شد و اصفهان به دو سالن تخصصی نیازمند است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار