فدراسیون گلف برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کند

رئیس فدراسیون گلف گفت: با توجه به المپیکی شدن ورزش گلف امیدوارم بتوانیم سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنیم.

فدراسیون گلف برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی هیأت گلف استان اصفهان، اظهار داشت: امیدوارم فرهاد رحیمی از پشتوانه رأی اعتمادی که امروز اعضای مجمع به او دادند به خوبی استفاده کند و حرکت پرشتابی را شروع کند.
وی گفت: حمید کریمی در مدت چند ماه که سرپرستی هیأت را بر عهده داشت به اندازه چند سال کار انجام داد. فعالیت‌های کریمی در هیأت گلف استان برنامه‌محور بود و این هیأت دوران موفقی را پشت‌سر گذاشت که این موضوع کار را برای رئیس جدید هیأت گلف اصفهان کمی سخت می‌کند.
فدراسیون از هیأت گلف استان اصفهان حمایت می‌کند
سعیدی ادامه داد: ورزش استان اصفهان در سطح کشور نمونه است و امیدوارم رئیس جدید هیأت گلف استان اصفهان با دانشی که در ورزش دارد و با استفاده از خرد جمعی تلاش کند تا گلف استان اصفهان بر تارک ورزش کشور و فدراسیون گلف بدرخشد. فدراسیون نیز از برنامه‌های هیأت گلف استان اصفهان حمایت می‌کند.
رئیس فدراسیون گلف عنوان کرد: با توجه به المپیکی شدن ورزش گلف و گزارش اولیه‌ای که فدراسیون گلف به سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد امیدوارم بتوانیم سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنیم.
وی افزود: سال آینده رویدادهای مهمی پیش‌رو داریم. یک مربی استرالیایی اواخر فروردین ماه 96 وارد تهران می‌شود و برنامه‌های خود را رسماً از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کند. 15 اردیبهشت ماه اولین مسابقه بین‌المللی گلف در ایران برگزار می‌شود که تا الان حدود پنج کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند. امیدواریم این رویداد بین‌المللی باعث رشد و شکوفایی گلف و انتقال تجارب بین‌المللی و ارتقای سطح مهارت فنی گلف‌بازان کشورمان شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم رحیمی با تلاش و همدلی، پنج نفری که امروز در مجمع انتخاباتی هیأت گلف اصفهان رأی سفید دادند را به خود نزدیک کند و کار جمعی در هیأت گلف استان اصفهان به وجود آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار