استقلال به ذوب‌آهن رسید به پرسپولیس نه

بردهای پیاپی استقلال در لیگ شانزدهم هم مثل ذوب‌آهن با توقف برابر یک حریف مشهدی روی عدد 5 متوقف ماند.

استقلال به ذوب‌آهن رسید به پرسپولیس نه

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن اولین تیمی بود که به رکورد پنج پیروزی متوالی در لیگ شانزدهم دست یافت. یک هفته بعد از برتری خانگی برابر پرسپولیس نوار بردهای پیاپی تیم اصفهانی با تساوی بیرون از خانه برابر پدیده پاره شد. جالب آنکه همزمان با این اتفاق این پرسپولیس بود که روی دور بردن افتاد و آنقدر به برنده شدن ادامه داد تا اینکه پنج هفته بعد به رکورد ذوب‌آهن رسید و البته یک هفته پس از آن با برتری برابر تراکتورسازی در هفته بیستم با 6 پیروزی پشت سر هم به تنهایی رکورددار لیگ شانزدهم از این نظر شد.
با شکست در شهرآورد پایتخت در هفته بیست و یکم روند پیروزی‌های متوالی پرسپولیس متوقف شد. همان حریفی که نوار بردهای پرسپولیس را قیچی کرد یعنی استقلال تیمی دیگری بود که در این فاصله روی دور بردن افتاد و این شانس را داشت که رکورد بردهای پیاپی رقیب دیرینه خود را بشکند. با توقف دور از انتظار خانگی برابر سیاه‌جامگان اما استقلال نه تنها از رسیدن به این مهم بازماند که حتی نتوانست با رکورد پرسپولیس برابری کند.
جالب آنکه مثل ذوب‌آهن نوار بردهای متوالی استقلال هم پس از پنج مسابقه توسط یک حریف مشهدی قیچی شد. آبی‌های پایتخت در هفته بیست و دوم پس از برتری برابر سبزپوشان اصفهانی در دیدار رو در رو به رکورد این تیم رسیده بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار