ذوب آهن اصفهان بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه

معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این شرکت بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه است، گفت: صادرات بیلت ایران در ۷ ماه ۲۰۱۷ معادل ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تن و صادرات بیلت ذوب آهن اصفهان در ۷ ماه ۲۰۱۷ معادل ۵۶۰ هزار تن بوده است.

معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این شرکت بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه است، گفت: صادرات بیلت ایران در ۷ ماه ۲۰۱۷ معادل ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تن و صادرات بیلت ذوب آهن اصفهان در ۷ ماه ۲۰۱۷ معادل ۵۶۰ هزار تن بوده است.

به گزارش ایمنا احسان دشتیانه در کنفرانس متال اکسپرت، از افزایش تولید محصولات میانی در سال ۲۰۱۶ نسبت به ۲۰۱۵ خبر داد و این رشد را نتیجه فعالیت موثر فولادسازان ایرانی در بازارهای صادراتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه با قدمت ۵۰ ساله است، تصریح کرد: تولید فولاد در ایران حدود ۱۷ میلیون تن است و نرخ رشد تولید فولاد در ایران در سال ۲۰۱۶ از خاورمیانه بیشتر بوده است.

معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان در خصوص دلایل این افزایش به کاهش ظرفیت های تولید مازاد در چین، افزایش مجدد هزینه های مواد اولیه، سیاست های زیست محیطی اعمال شده در چین، عدم عرضه محصولات چین در بازارهای صادراتی و سطح کم موجودی انبارها اشاره کرد.

وی از بیلت ایران به عنوان یک برند نو در بازارهای جهانی یاد کرد و افزود: امروزه با تکیه بر قیمت رقابتی، زمان مناسب تحویل محصول، کیفیت بالا و ارائه اسناد در زمان مناسب، بیلت ایران موفق شده تا جایگاه خوبی در بازارهای بین المللی پیدا کند.

دشتیانه با اشاره به اینکه فولاد چادرملو، نیریز، شادگان، بافت، سبزوار، سرمد ابرکوه وارد مدار تولید خواهند شد، گفت: با توجه به مشارکت چشمگیر بخش خصوصی، رسیدن به تولید ۵۵ میلیون تن تولید فولاد خام و ۲۰ میلیون تن صادرات دور از ذهن نبوده و در این راستا هم دولت و هم بخش خصوصی باید تعهداتی را انجام دهند. حفظ کیفیت، تربیت تیم های بازاریابی قوی، تولید بر اساس استانداردهای بین المللی، توسعه بازارهای هدف و قیمت رقابتی از جمله وظائف بخش خصوصی است و دولت نیز باید در امر توسعه بنادر و تسهیل حمل و نقل اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد بیلت ایران به منطقه منا صادر می شود، گفت: تایلند، عمان، امارات و مالزی اهداف صادراتی فولاد ایران هستند.

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان همچنین از بیلت ایران به عنوان یک برند نو در بازارهای جهانی یاد کرد و گفت: امروزه با تکیه بر قیمت رقابتی، زمان مناسب تحویل محصول، کیفیت بالا و ارائه اسناد حمل در زمان لازم، بیلت ایران موفق شده تا جایگاه خوبی در بازارهای بین المللی پیدا کند.

وی صادرات بیلت ایران در ۷ ماه ۲۰۱۷ را معادل ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تن و صادرات بیلت ذوب آهن اصفهان در ۷ ماه ۲۰۱۷ را معادل ۵۶۰ هزار تن عنوان کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار