نمی گذاریم محله اي به كانون جرم تبدیل شود

جانشين فرمانده انتظامي استان از انهدام 19 محل توزيع و مصرف مواد مخدر در عمليات ضربتي ماموران اين فرماندهي در يكي از نقاط حاشيه نشين استان خبر داد.

نمی گذاریم محله اي به كانون جرم تبدیل شود

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسين حسين زاده جانشين فرمانده انتظاي استان اظهار داشت: طرح مقابله با تشكيل برخي از محله ها به كانون جرم از ابتداي امسال در دستور كار ويژه فرماندهي انتظامي استان اصفهان قرار گرفت و در اين زمينه نيز تا كنون سه مرحله طرح ضربتي پاكسازي با بكارگيري تمامي نيروها، امكانات و تجهيزات در سه منطقه آلوده استان به اجرا گذاشته شده است.
وي افزود: چهارمين مرحله از اين طرح با هدف پاكسازي مناطق آلوده به توزيع و مصرف مواد مخدر در پي درخواست مردمي در يكي از محلات حاشيه اي شهرستان خميني شهر به اجرا گذاشته شد.
اين مقام مسئول گفت: در اين طرح تعداد 19 محل توزيع و مصرف مواد مخدر شناسايي و افرادي كه در اين محل ها اقدام به توزيع مواد مخدر مي كردند دستگير شدند.
وی با بيان اينكه تعدادي از معتادان ولگرد و پرخطر نيز دستگير و به مراكز ترك اعتياد منتقل شدند گفت: در اين عمليات طي بازرسي از محل هاي توزيع مواد مخدر مبالغ هنگفتي وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدربه همراه مقاديري انواع مواد مخدر، مشروبات الكلي و آلات و ادوات مصرف مواد كشف شدند.
سرهنگ حسين زاده با بيان اينكه طرح هاي پليس در اين زمينه ادامه دارد گفت: تمامي اين نقاط زير نظر و كنترل پليس قرار دارند و هرگز اجازه نمي دهيم افراد مجرم و سابقه دار محله اي را به كانون جرم تبديل كنند.
اين مقام انتظامي با قدرداني از مشاركت و همكاري مردم در اجراي موفق اين طرح اظهار داشت: از شهروندان مي خواهيم نسبت به فعاليت هاي مشكوك و مجرمانه در محله خود حساس بوده و مراتب را در سريع ترين زمان از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار