دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با مردم زادگاهش دهق

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مصلای دهق دیداری با مردم زادگاهش داشت.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مصلای دهق دیداری با مردم زادگاهش داشت.

عبدالعلی عسگری که به مناسبت افتتاح پروژه های صدا و سیما اصفهان به این استان سفر کرده بود طی سفری کوتاه به زادگاهش شهر دهق توانست دیداری تازه کند و از پروژه های عمرانی و خیرساز این شهر دیدن کند.

وی در سخنان خود به خونگرمی و تلاشگری مردمان دهق اشاره کرد و گفت: در این شهر اشتغال کامل حکمفرماست و بیکاری معنایی ندارد و این یکی از افتخارات مهم برای شهر و شهروندانش محسوب می شود.

علی عسگری همچنین از صنعتی بودن شهر سخن گفت و افزود: در شرایطی که سال پیش بسیاری از کارخانجات توانایی خود را از دست دادند صنایع و کارخانجات این شهر ایستادند و چراغ صنعت را روشن گذاشتند.

وی تاکید کرد: دهق دژ افتخار است که یک قطب صنعتی می باشد و این نشان می دهد که هم در زمینه فکر فنی و هم در زمینه فرهنگ کار شده است و ما باید به سمت صادرات پیش رویم و برنامه هایی در این زمینه داشته باشیم.

علی عسگری گفت: این شهر شهر خیرین است و فعالیت بالای این عزیزان همیشه در آبادانی و رشد شهر تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: لازم است این شهر با شهر علویجه که در جوار هم قرار دارند متحد شوند زیرا به واقع این دو شهر دو بال منطقه برای رشد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعود راعی امام جمعه موقت دهق ضمن خیر مقدم به جناب علی عسگری از مطالبات مردم این شهر سخن گفت و افزود: انعکاس منحضر به فرد بودن این شهر در صنعت و اشتغال، جاده دسترسی به میمه، مشکلات کم آبی و توجه به مرکزیت این شهر بر حسب موقعیت جغرافیایی نسبت به شهرهای اطراف از جمله مطالبات مردمی می باشد که لازم است در این خصوص قدم هایی برداشته شود.

زین العابدین علی عسگری رئیس شورای اسلامی دهق در خصوص دعوت از رئیس سازمان صدا و سیما گفت: زادگاه جناب علی عسگری این شهر است و افتتاح پروژه های استانی بهانه ای برای دیدار شد که با هماهنگی های لازم از پروژه های عمرانی و خیرساز این شهر بازدیدی همراه با دیگر مسئولین شهر انجام شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار