اصفهان در طلاق رتبه ۱۹ و در حاشیه نشینی رتبه ششم کشور را دارد

استاندار اصفهان گفت: اصفهان در اعتیاد رتبه ۱۸، در طلاق رتبه ۱۹ و در حاشیه نشینی رتبه ششم را دارد.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان در اعتیاد رتبه ۱۸، در طلاق رتبه ۱۹ و در حاشیه نشینی رتبه ششم را دارد.

به گزارش مهر، رسول زرگرپور صبح یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی فاز دوم خوابگاه‌های دانشجویان متاهل امام جواد (ع) دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر اینکه خیران و دانشجویان تحصیل کرده در مقاطع بالا از ظرفیت‌های شاخص استان اصفهان است،‌ اظهار داشت: وجود ۶۰۰ خیریه بزرگ و فعال، ۳۳۰ هزار دانشجو، شش دانشگاه بزرگ ملی و بین المللی و ۱۵۰ مرکز بزرگ آموزشی غیر انتفاعی از مهم‌ترین داشته‌های اصفهان است که باید به آنها ببالیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توجه به ازدواج یکی از اقدامات خیر و کاهش دهنده آسیب‌های اجتماعی است، افزود: در این زمینه یادآور می‌شوم که استان اصفهان در حوزه آسیب‌های اجتماعی از متوسط کشور پایین‌تر است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در اعتیاد رتبه ۱۸، در طلاق رتبه ۱۹ و در حاشیه نشینی رتبه شش را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: اما ما نباید به این بهانه که هنوز به وضعیت بحرانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نرسیده‌ایم این آسیب‌ها را نادیده بگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خیران اصفهان همواره همه ناتوانایی‌های دولت را نه تنها در استان اصفهان بلکه در کشور جبران کرده اند، افزود: خیران باید توجه داشته باشند که برای مثال هر مدرسه‌ای را که می سازند یک بند زندان را خالی می‌کنند.

زرگرپور در ادامه هزینه بهره برداری از هر واحد خوابگاه ویژه متاهلین دانشگاه صنعتی اصفهان را ۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همه خیران برای بهره برداری زودتر این مجموعه گام بردارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار