خداحافظی سال 95 با لیگ شانزدهم

آخرین هفته لیگ برتر فوتبال در سال رو به پایان شمسی طی سه روز آینده پیگیری خواهد شد.

خداحافظی سال 95 با لیگ شانزدهم

به گزارش ایمنا، پس از وقفه 2 هفته‌ای که به خاطر شروع فصل جدید لیگ قهرمانان و پیگیری پشت سر هم 2 دور آغازین آن در مسابقات لیگ برتر به وجود آمد اکنون این رقابت‌ها در نهایت فشردگی دنبال می‌شود به گونه‌ای که بین آخرین دیدارهای هفته بیست و سوم و بازی آغازین هفته بیست و چهارم تنها 2 روز فاصله وجود دارد.
دیدار تیم‌های تهرانی سایپا و استقلال آغازگر رقابت‌های هفته بیست و چهارم است. به غیر از این مسابقه که چهارشنبه برگزار می‌شود، برگزاری هفت دیدار دیگر به روزهای پایانی هفته جاری موکول خواهد شد.
دیدار پنج‌شنبه پرسپولیسِ صدرنشین با استقلال خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید یادآور رقابت بسیار نزدیک فصل گذشته آنها بر سر عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم است که در نهایت به شکلی کاملاً میلی‌متری به نفع تیم اهوازی به پایان رسید. این 2 تیم که نمایندگان امسال آسیا در لیگ قهرمانان هستند تنها تیم‌های نیمه بالایی جدول بودند که هفته گذشته دیدارهای خود را با برد پشت سر گذاشتند.
تراکتورسازان تبریزی که به واسطه توقف خانگی هفته پیش دوباره از کورس رقابت با قرمزهای پایتخت عقب افتادند آرزو دارند تا رقیب اصلی آنها در ورزشگاه آزادی برابر مدافع عنوان قهرمانی امتیاز از دست بدهد به این امید که آنها یک روز بعد با برتری برابر دیگر نماینده اهواز دوباره شانس کمرنگ‌شده خود برای قهرمانی را پُررنگ کنند.
در این هفته ذوب‌آهن به دنبال آن است تا در دیدار خانگی برابر نفت تهران به روند ناکامی‌های اخیرش پایان دهد و با کسب هر سه امتیاز مسابقه جایگاه چهارمی خود را از دسترس تعقیب‌کنندگان برحذر دارد.
یکی از این تهدیدگران سپاهان است که پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان جان تازه‌ای گرفته و با برتری برابر همشهری در تقابل رو در رو به یکباره امیدهای تحلیل رفته‎اش برای کسب سهیمه آسیایی را زنده می‌بیند. سپاهان این هفته در مشهد با سیاه‌جامگان مسابقه می‌دهد.
هفته بیست و چهارم آخرین هفته لیگ برتر در سال 95 است. این یعنی که جدای از چهار نماینده ایران در آسیا که هفته آینده دیدارهای مهمی در لیگ قهرمانان دارند پرونده مسابقات رسمی در سال رو به پایان شمسی برای 12 تیم دیگر لیگ برتری بسته خواهد شد.
برنامه کامل رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:
چهارشنبه، هجدهم اسفند 95
سایپا تهران - استقلال تهران، ورزشگاه شهید دستگردی، ساعت 17 و 30 دقیقه
پنج‌شنبه، نوزدهم اسفند 95
ماشین‌سازی تبریز - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 15 و 30 دقیقه
پرسپولیس تهران - استقلال خوزستان، ورزشگاه آزادی، ساعت 17 و 30 دقیقه
ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 17 و 30 دقیقه
جمعه، بیستم اسفند 95
گسترش فولاد تبریز - صبا قم، ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت 14 و 30 دقیقه
سیاه‌جامگان مشهد - سپاهان اصفهان، ورزشگاه ثامن، ساعت 15
پیکان تهران - پدیده مشهد، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت 16
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه غدیر، ساعت 16 و 30 دقیقه

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار