تعطیلات عید کجا بریم؟

تعطیلات نوروز، فرصت مناسبی است برای پرداختن به فعالیت هایی است که در ایام دیگر سال، کمتر فرصت رسیدگی به آنها برای افراد مهیا می شود. در این ایام، یکی از فعالیت هایی که در کنار سایر اعضای خانواده مي توان به خوبی از آن لذت برد، سفر کردن است.

تعطیلات عید کجا بریم؟

به گزارش ايمنا، آمار بالای مسافرین نوروزی در هر سال، نشان دهنده این است كه اين موضوع در برنامه نوروزی ایرانیان جايگاه ويزه اي دارد، به طوری که در سال های اخیر، رفتن به سفر تبدیل به سنتی در میان بسیاری از ما شده و اگر در تمام تعطیلات نوروز در خانه بمانیم، گویی چیزی را از دست داده ایم.
از آنجا که هدف اصلی سفر، کناره گیری از روزمرگی هاي زندگي، دیدن جاهای تازه، لذت بردن از زیبایی طبیعت و در نتیجه رسیدن به نوعی آرامش و بيرون كردن خستگی یک سال کاری است، انتخاب مقصد سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این انتخاب باید به گونه ای صورت بگیرد که ما را به اهدافی که از رفتن به سفر داشته ایم، برساند.
اما در بسیاری از موارد اما، ما با انتخاب ناآگاهانه مقصد خود، نه تنها به آرامش مورد نظر دست نمی یابیم، بلکه تنها از دل یک شهر شلوغ و آلوده به دل شرایط مشابهی می رویم.
اين در حالي است كه نرم افزار " تعطیلات عید کجا بریم؟"، يك راهنمای تصویری از برترین جاذبه های گردشگری ایران است كه بیش از 100 مکان تفریحی، تاریخی، زیارتی و ... را به گردشگران معرفي مي كند.
اين اپليكيشن قابليت چک لیست های مورد نیاز برای سفر و آشنایی با آداب و رسوم مردم ایران در عید نوروز را دارد و صدها ترفند و نکته مهم که در طول سفر باید بدانید را به شما معرفي مي كند.
از امکانات اين برنامه مي توان به رابط کاربری زیبا، امكان جستجو در برنامه، به اشتراک گذاری مطالب و امکان انتقال مطالب به کارت حافظه اشاره كرد.
علاقه مندان به سفرهاي نوروزي می توانند این اپلیکیشن 5 مگابایتی را به صورت رایگان از برنامه بازار دانلود کنند.
لینک دانلود:
http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.narvansoft.safar&ref=share

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار