رونمایی HP از دو لپ تاپ جدید الیت بوک

به تازگی کمپانی HP از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده است. این دو لپ تاپ از سری الیت بوک هستند که دارای مشخصاتی مناسب و طراحی باریکی می باشند.این دو مدل با نام های ۱۰۴۰ g4 و x360 1020 G2 به بازار عرضه می گردند.

رونمایی HP از دو لپ تاپ جدید الیت بوک

وب سایت زوم تک - رجبی: به تازگی کمپانی HP از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده است. این دو لپ تاپ از سری الیت بوک هستند که دارای مشخصاتی مناسب و طراحی باریکی می باشند.این دو مدل با نام های ۱۰۴۰ g4 و x360 1020 G2 به بازار عرضه می گردند.




HPمدل x360 1020 G2 دارای استاندارد MIL-STD 810G می باشد که برای مقاومت در برابر سقوط و پرتاپ تست شده است.همچنین دارای مشخصاتی از قبیل : اندازه ۱۲.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p یا ۴K ، پردازنده‌ی ۷۶۰۰U با vPro، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۱۶ گیگابایت ، باتری ۴۹.۲۸ وات ساعتی ( با قدرت تامین انرژی برای ۱۵ ساعت ونیم) می باشد.



مدل ۱۰۴۰ g4 دارای قدرت بیشتری می باشد که حداکثر یک پردازنده‌ی Core i7-7820HQ از خانواده‌ی کبی‌ لیک استفاده می نماید.همچنین صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P یا ۲۱۶۰P دارد .حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم به همراه یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD پشتیبانی می نماید.

این محصول برای مدل پایه در پایان ماه جاری میلادی و با قیمت ۱۳۷۹دلار در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار