پیگیری و رفع مشکلات شهرداری آران و بیدگل با سازمان زمین و مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: با هماهنگیهای دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مشکلات شهرداری آران و بیدگل با تشکیل جلسه در سازمان ملی زمین و مسکن پیگیری شد.

نسل فردا:رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: با هماهنگیهای دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مشکلات شهرداری آران و بیدگل با تشکیل جلسه در سازمان ملی زمین و مسکن پیگیری شد.
مهندس مجتبی آراسته افزود: در این جلسه که در دفتر مدیر کل امور املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی ایران تشکیل شد مشکلات اراضی شهرک ولی عصر، شهرک صنعتی هلال، اراضی مستوفی،‌شهرک صباحی بیدگلی و بسیاری از موارد مختلف در حوزه املاک شهرستان آران و بیدگل به دقت بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
وی ابراز امیدواری کرد: نتایج این نشست، آبادانی و رشد منطقه را در حوزه های مختلف شهری به ارمغان خواهد آورد.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در این جلسه، مدیر کل املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی ایران و کارشناسان مربوطه، رییس اداره حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، اعضای شورای شهر و مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی کاشان و آران و بیدگل در آران و بیدگل حضور داشتند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار