ترامپ - نتانیاهو یک بار دیگر علیه ایران

رئیس جمهورآمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند : مقابله با ایران در منطقه ضروری است .

رئیس جمهورآمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند : مقابله با ایران در منطقه ضروری است .

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر. رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته‌اند، در این شهر با هم دیدار دوجانبه ترتیب دادند. همانطور که پیشتر برخی رسانه‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی درباره این دیدار گزارش داده بودند، موضوع ایران و توافق هسته‌ای برجام از موضوعات مهم این نشست بوده است .

نتانیاهو در این دیدار از برجام با واژه «وحشتناک» نام برد و به دونالد ترامپ گفت : «من می‌خواهم با شما درباره آنچه شما توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران خوانده‌اید، صحبت کنم». در این دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «تحت ریاست جمهوری ترامپ، مواضع آمریکا در قبال اسرائیل در سازمان ملل،‌ واضح و قوی بوده است». ترامپ هم تعهد آمریکا را برای تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس خدشه ناپذیر دانست . رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین حل و فصل بحران سوریه را منطبق با منافع اسرائیل و آمریکا خواستار شدند .

نتانیاهو پس از این دیدار گفت : دولت ترامپ قصد تغییر توافق هسته ای با ایران را دارد . نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود : طرحی را به رئیس جمهوری آمریکا ارائه داده است. نتانیاهو گفت : دولت آمریکا رویکرد خود را در قبال ایران تغییر داده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار