یکی از راه های توسعه فرهنگی اهمیت دادن به کتاب و کتاب خوانی است

به گزارش اصفهان امروز،اولین جلسه انجمن عمومی کتابخانه های شهرستان بویین میاندشت در سال جاری با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان، بخشداران، حسن کیخایی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،رییس کتابخانه عمومی شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

اولین جلسه انجمن عمومی کتابخانه های شهرستان بویین میاندشت در سال جاری با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان، بخشداران، حسن کیخایی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،رییس کتابخانه عمومی شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حسن کیخایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین میاندشت طی سخنانی به شرح وظایف اعضای انجمن کتابخانه ها اشاره داشت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت کتاب خانه ها ،تقویت محتوای کتب کتابخانه ها و برطرف کردن کمبود کتاب های تخصصی در رشته های مختلف از نیازها و ضروریات است.
سپس غلامحسن زالی رییس کتابخانه عمومی شهرستان از اقدامات انجام شده در خصوص کتابخانه های روستاها از جمله آقا گل و آغچه خبر داد.وهمچنین درخصوص تشویق و ترویج کتابخوانی اقداماتی نظیر راه اندازی حدود 9ایستگاه کتابخوانی در ادارات مختلف را داشتیم.
در ادامه فرماندار شهرستان اظهار داشت:
یکی از جلسات و کارگروهای مهمی که در حوزه فرهنگ همیشه مد نظر دولت است مربوط به کتاب خانه هاست.اصولا فرهنگ محوری ترین برگ هویت و تاریخ یک ملت است و دین و فرهنگ تاریخی دینی ما انس و الفت همیشگی با کتاب و کتابخوانی داشته است.
وی در ادامه افزود:
یکی از راه های توسعه فرهنگی اهمیت دادن به کتاب و کتاب خوانی است،بخصوص بحث نسل جوان و نوجوان است .که متاسفانه در کشور وبه تبعیت آن در استان و شهرستان نیزکتاب وکتابخوانی گرد غربت بر روی آن نشسته واین در شأن و فرهنگ ایران اسلامی نیست.
می طلبد اعضا ومسئولین نظرات و پیشنهاداتی که در این زمینه و در زمینه ایجاد انگیزه و علاقه مندی جوانان ونوجوانان ما به کتاب و کتاب خوانی دارند کمک و همراهی لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار