تشکیل کمیته مشترک برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کاشان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خواستار تشکیل کمیته مشترک شامل نمایندگان مردم در شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولیت شناسایی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منطقه شد.

اصفهان امروز: رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خواستار تشکیل کمیته مشترک شامل نمایندگان مردم در شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولیت شناسایی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منطقه شد.

ششمین نشست رسمی شورا با حضور اعضا و سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل برگزار شد و نقطه نظرات پیرامون افزایش تعامل بین این دو نهاد پارلمانی به‌منظور مشکلات شهری ارائه شد.

رئیس شورا در ابتدا ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، به تشریح اقدامات صورت گرفته شورای پنجم در تعیین سرپرست شهرداری و ‌انتخاب شهردار پرداخت و اظهار کرد: از همان روز نخست،‌تصمیم بر آن بود که وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشده و امور در قالب برنامه زمان‌بندی‌شده انجام پذیرد.

علی رسول‌زاده خواستار نوعی آتش‌بس در مسائل سیاسی و درگیری‌های جناحی شد و تصریح کرد: گرچه کاشان از روزگاران پیش محمل جریانات مشخص سیاسی بوده، اما باید بپذیریم مردمی که در حدود چهار دهه، انقلاب و نظام خود را باوجود کمبودها و نارسایی‌های اقتصادی و مدیریتی حمایت کرده‌اند دیگر از دعواهای سیاسی خسته شده‌اند و اکنون خواهان آرامش فکری و آسایش ذهنی برای جامعه هستند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت، با تأکید بر اینکه باید در برابر جامعه از ادبیات زیبا استفاده کرد، خواستار پرهیز مسئولان از رفتارها و ادبیات نادرست در فضای مجازی و رسانه‌ها شد. رسول‌زاده، افزود: باید با گفت‌وگو به حل مشکلات بپردازیم و با استفاده از ادبیات مشترک،‌فاخر، علمی، منطقی و فنی، تصویر مثبتی از رفتار و روش خود به جامعه منعکس کنیم.

وی، بهره‌مندی از سرمایه‌های مادی و معنوی به‌خصوص نخبگان را مهم خواند و بیان کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه و استعدادهای ناب در جایگاه‌های مناسب استفاده کنیم درعین‌حال که زمینه را برای ورود فرصت‌های بیرونی نظیر سرمایه‌گذارها به منطقه تسهیل نماییم.

رسول‌زاده در ادامه پیشنهاد کرد: کمیته مشترک شامل نمایندگان مردم در شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به مسئولیت شناسایی جذب سرمایه‌گذاران داخل و خارج کاشان و حتی بیرون از مرزها به منطقه تشکیل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار