اسکواش اصفهان نابغه دارد

رشته اسکواش نیز بدون شک مانند تمام رشته‌های ورزشی، نوابغ واستعدادهای خوبی را به جامعه ورزش معرفی می‌کند. سارا احمدی، دختر 18 ساله اصفهانی را می‌توان یکی از این نوابغ نام برد.

حامد بابایی - ورزش ایرانی : رشته اسکواش نیز بدون شک مانند تمام رشته‌های ورزشی، نوابغ واستعدادهای خوبی را به جامعه ورزش معرفی می‌کند. سارا احمدی، دختر 18 ساله اصفهانیرا می‌توان یکی از این نوابغ نام برد.

احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش ایرانی، بابیان اینکه حدود شش سال پیش اسکواش را آغاز کرده است گفت: حدود 4 سال در لیگ برتر در تیم های فیروز صفه وفولاد ماهان سپاهان بازی کردم که جام‌های قهرمانی بسیاری را همراه با تیم کسب کردیم و سال جاری نیز دوباره در لیگبرتر به همراه تیم «ام ال ام تایتان» شرکت می‌کنم.

جوان بااستعداد اسکواش اصفهان و کشور، ضمن بیان این‌که به‌عنوانتنها بانوی اسکواش‌باز اصفهانی به عضویت انجمن حرفه‌ای اسکواش‌بازان جهان یا PSA درآمده است اضافه کرد: در حال تنها بازیکن اصفهان با رتبه‌ 229عضو PSA هستم و تمام تلاش مندر این است که بتوانم در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا رتبه جهانی خود را بهبود بخشم.

احمدی ادامه داد: پیش‌ازاین رتبه‌بندی بهتری داشتم که با توجه بهاینکه چند مسابقه پی‌درپی را از دست دادم، متأسفانه چنین جایگاه نامناسبی در جدول PSA دارم درصورتی‌که اسپانسر داشته باشم و بتوانم در مسابقات بیشتریشرکت کنم به‌سرعت می‌توانم به رتبه دورقمی دست پیدا کنم.

سارا احمدی بابیان اینکه از ابتدای فعالیت ورزشی‌اش تاکنون همیشهروی سکو بوده است گفت: در مسابقات قهرمان کشوری و در رده‌های سنی مختلف همچنین در مسابقاتاصفهان جونیور به روی سکو رفتم و به سبب کسب مدال‌های برنز بسیار، لقب دختر برنزیاسکواش اصفهان را به من دادند.

احمدی در پایان این گفت‌وگو با توجه به اینکه حضور در مسابقاتاسکواش هزینه‌بر است اضافه کرد: تاکنون تمام هزینه‌های مسابقاتم را شخصاً پرداختکردم و به همین جهت نیازمند حمایت اسپانسرها هستم تا بتوانم در مسابقات بیشتری درخارج از ایران شرکت کنم و یا اردوهای مشترک با بازیکنان خارجی داشته باشم تا توانو تجربه خود را بالابرده و برای ایران افتخارآفرین باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار