تشکیل کمیته کار کمیسیون ماده 5 در کاشان

معاون استاندارو فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به جایگاه شهرستان کاشان از حیث تقسیمات کشوری بعنوان فرمانداری ویژه و برخورداری از ساختار کالبدی و شهرسازی منحصر بفرد و بافت وسیع با ارزش تاریخی آن و از سویی معضلات نوظهور شهری از قبیل حاشیه نشینی، ترافیک و .... و همچنین پویایی و توسعه مستمر و وجود پروژه های بزرگ و سرمایه گذاری های کلان و نیاز به برگزاری جلسات مستمر این کمیسون و رفت و آمد به مرکز استان اهمیت تشکیل کمیته کار کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی در کاشان در شهرستان را دو چندان ;کرده است.

اصفهان امروز: معاون استاندارو فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به جایگاه شهرستان کاشان از حیث تقسیمات کشوری بعنوان فرمانداری ویژه و برخورداری از ساختار کالبدی و شهرسازی منحصر بفرد و بافت وسیع با ارزش تاریخی آن و از سویی معضلات نوظهور شهری از قبیل حاشیه نشینی، ترافیک و .... و همچنین پویایی و توسعه مستمر و وجود پروژه های بزرگ و سرمایه گذاری های کلان و نیاز به برگزاری جلسات مستمر این کمیسون و رفت و آمد به مرکز استان اهمیت تشکیل کمیته کار کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی در کاشان در شهرستان را دو چندان ;کرده است.
مومنیان در اولین جلسه برگزاری کمیته کار کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی در کاشان خاطرنشان کرد : در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تمرکز زدایی و پیرو مذاکرات و رایزنی با مجموعه استانداری و اداره کل راه و شهرسازی و نهایتا دستور جناب آقای استاندار مقرر شد کمیته کار کمیسیون ماده ۵ به کاشان محول و من بعد جلسات در شهرستان کاشان برگزار شود.
وی اظهار داشت : در کمیته کار کمیسیون ماده 5 بررسی های کارشناسی و فنی کلیه موارد شهرسازی به صورت کامل صورت گرفته و برای بخش اعظم درخواست ها تصمیم گیری شده و پس از آن برای تایید نهایی به کمیسیون ماده 5 در مرکز استان ارسال می شود.
معاون استاندار تصریح کرد: مسئولیت دبیرخانه این کمیته بر عهده اداره راه و شهرسازی کاشان و جلسات در فرمانداری ویژه کاشان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استمرار تشکیل این جلسات، شاهد کاهش مشکلات و سرعت عمل در عرصه مسئولیت های این کمیسیون در کاشان باشیم .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار