اخوان: سپاهان از لحاظ فنی مشکلی ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما از لحاظ فنی مشکلی ندارد و کرانچار هم به خوبی تیم را هدایت کرده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما از لحاظ فنی مشکلی ندارد و کرانچار هم به خوبی تیم را هدایت کرده است.
مهدی اخوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برابر پرسپولیس پیش رو داریم اما کادر فنی آنالیز خوبی از نحوه بازی این تیم انجام داده است و با آمادگی کامل به مصاف سرخپوشان پایتخت می رویم.

او ادامه داد: تیم ما به علت بدشانسی در بازی های قبلی نتایج خوبی نگرفت اما امیدوارم بازیکنان در بازی با پرسپولیس از موقعیت های گلزنی استفاده کرده و سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم.

اخوان درباره اینکه مسئولان سپاهان به کرانچار اولتیماتوم دادند یا نه! بیان کرد: تیم ما از لحاظ فنی مشکلی ندارد و کرانچار به خوبی تیم را هدایت کرده است. به هر حال برد و باخت در فوتبال رخ می دهد و کرانچار هم در ناکامی تیم مقصر نیست.

سرپرست سپاهان درباره وضعیت علی کریمی اظهار کرد: کریمی در بازی با فولاد از ناحیه مچ پا مصدوم شد و وضعیت این بازیکن در تمرین امروز مشخص می شود. به هر حال کادر پزشکی تیم تلاش خود را می کند تا کریمی را به بازی با پرسپولیس آماده کند. مابقی بازیکنان سالم هستند و مشکلی برای همراهی تیم برابر پرسپولیس ندارند.

او درباره تعداد تماشاگران پرسپولیس برای بازی فردا بیان کرد: شورای تامین باید تعداد تماشگران تیم های میزبان و مهمان را مشخص کند. البته طبق قانون 10 درصد ورزشگاه سهم تیم مهمان است و مابقی سکوها در اختیار تماشاگران ماست.

اخوان در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما نیاز به سه امتیاز این بازی دارد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار