برای ساختمان های بلند کاشان شناسنامه ایمنی صادر می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در جلسه شورای هماهنگی بحران استان گفت: برای بررسی شناسایی ساختمان های بلندی که امکانات امنیتی کمتری دارند اقدام می شود .

اصفهان امروز:معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در جلسه شورای هماهنگی بحران استان گفت: برای بررسی شناسایی ساختمان های بلندی که امکانات امنیتی کمتری دارند اقدام می شود .
حمیدرضا مومنیان افزود: یکی از بلند ترین ساختمان هایی که از امنیت کمتری برخوردار است بیمارستان شهید بهشتی کاشان است که بررسی شده و امیدواریم در این زمینه برنامه ریزی دقیق تری انجام و هر چه زودتر مسائل امنیتی این ساختمان پی گیری شود.
وی افزود:بحث عدم ساخت و سازها را در شریان های اصلی شهر نیز دنبال می کنیم تا در آینده با مشکلات کمتری روبه رو شویم.
مومنیان با یادآوری آموزش های امنیتی از جمله زلزله و آتش نشانی برای مدارس انجام شده خاطرنشان کرد:در حال حاضر ادارات شهرستان مشغول آموزش گرفتن هستند و مجتمع مسکن مهر نیز در برنامه های آموزشی آینده ما خواهد بود.
فرماندار ویژه کاشان در زمینه فرودگاه کاشان گفت: فرودگاه دارای پروانه است و از لحاظ امنیتی کاملا استاندارد و برای برنامه های آینده فرودگاه نیز تدابیری داریم .
مومنیان در ادامه از همه اعضا خواست تا اهمیت جلسات زیر مجموعه شورای کارگروه را جدی بگیرید تا بتوانیم ایده آل شهری را در کاشان پیاده کنیم.
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان مصوبات جلسات قبل بررسی شد و تمامی کارگروهها به بررسی مشکلات حوزه خود پرداختند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار