سوغات تک امتیازی ذوب‌آهن از تهران

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن

ورزشگاه : آزادی

تماشاگر : ۱۵ هزار نفر

گل‌ها : روزبه چشمی (دقیقه ۱۲) برای استقلال؛ محمد نژاد مهدی (دقیقه ۷۸) برای ذوب‌آهن

اخطار : محمد نژاد مهدی (دقیقه ۶۳) و محمدرضا حسینی (دقیقه ۹۰+۲) از ذوب‌آهن، لئوناردو پادوانی (دقیقه ۹۰) و روزبه چشمی (دقیقه ۹۰+۴) از استقلال

استقلال : سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف (۸۴- امید ابراهیمی)، حسن بیت سعید (۸۱- علی قربانی) و جابر انصاری (۷۳- مهدی قائدی)

سرمربی : علیرضا منصوریان

ذوب آهن : رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیلی شریفات (۶۹- ایمان موسوی)، احسان پهلوان (۶۰- ربیع عطایا) و مرتضی تبریزی

سرمربی : امیر قلعه نویی

داور : پیام حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر وحید کاظمی

شرح بازی:

ذوب آهن در حالی برابر استقلال قرار می‌گرفت که با توجه به نتایج هفته گذشته دو تیم انتظار بازی چندان سختی را نداشت اما استقلال بهتر از نمایش‌های قبلی خود در این بازی ظاهر شد و از همان ابتدا بهتر از مهمان خود بازی را در دست گرفت. شاگردان منصوریان که بیشتر از سمت چپ و حرکات حسن بیت سعید خطرساز می‌شدند در دقیقه ۱۲ روی یکی از همین نفوذها گل برتری را توسط روزبه چشمی به ثمر رساندند. تا پایان نیمه نخست طول کشید تا ذوب آهن خود را در زمین پیدا کند، هرچند در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام بود.

در نیمه دوم ذوب آهن طبیعتاً برای جبران گل خورده و به تساوی کشاندن بیشتر پیش کشید و در سوی دیگر استقلال با ریسک کمتر و تدافعی‌تر به بازی ادامه داد. ذوب آهن که بیشتر روی ارسال‌ از کناره‌ها و همچنین فرارهای حسینی و شریفات از دو سمت برنامه ریزی کرده بود بالاخره روی یکی از این فرصت‌ها و ضربه زیبای نژاد مهدی روی ارسال مهدی‌پور به گل رسید.

در ادامه دو تیم میل به هجوم و زدن گل برتری را داشتند اما فرصت‌های خطرناک هر دو تیم به گل تبدیل نشد تا پایان این بازی زیبا تساوی باشد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۱۲- استقلال): پس از اشتباه حسینی توپ به بیت سعید رسید تا او با ارسال کوتاه از سمت چپ باعث گلزنی چشمی برای استقلال شود.

۱-۱ (۷۸- ذوب آهن): ضربه ایستگاهی را مهدی‌پور از سمت راست به شکل سانتر پشت مدافعان استقلال ارسال کرد تا نژاد مهدی با ضربه‌ای هوشمندانه گل تساوی را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰- فرار شریفات با پاس او برای پهلوان در محوطه جریمه همراه شد تا او حسینی را صاحب توپ کند و ضربه خطرناک این بازیکن را حسینی دفع کند.

دقیقه ۴۹- ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور به شکل سانتر روی دروازه استقلال ارسال شد که در شلوغی محوطه جریمه توپ در نهایت دور شد.

دقیقه ۵۰- ارسال جباروف از سمت چپ مشابه با موقعیت دقیقه قبل ذوب‌آهن در شلوغی محوطه جریمه دور شد.

دقیقه ۵۱- ضد حمله بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال با ضربه ناقص تبریزی همراه شد و سپس حسینی در موقعیتی عالی ضربه را به بالای دروازه زد.

دقیقه ۵۸- ضربه ایستگاهی وریا غفوری با واکنش مظاهری راهی اوت شد.

دقیقه ۸۸- فرار عطایا از سمت راست و ضربه ناگهانی او از زاویه بسته با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

شعار تماشاگران استقلال علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال پس از گل تساوی ذوب‌آهن اتفاق قابل انتظار این بازی بود.

بهترین بازیکن:

حسن بیت سعید خصوصاً در نیمه نخست حسابی‌ سمت راست ذوب‌آهن را اذیت کرد و پایه گذار تک گل تیمش هم بود. شاید تک امتیاز استقلال به خاطر درخشش بیت سعید بود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار