تبریزی: بازی سختی بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌توانسته در دیدار مقابل استقلال با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌توانسته در دیدار مقابل استقلال با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.
به گزارش تسنیم، مرتضی تبریزی پس از تساوی یک - یک تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی بود. می‌توانستیم دست پر از زمین خارج شویم، اما متأسفانه در دقایق ابتدایی بازی گل خوردیم و بعد از آن هرچقدر تلاش کردیم فقط موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. متأسفانه بیشتر از یک گل نتوانستیم بزنیم.
وی درباره عملکرد ضعیف تیم ذوب‌آهن در نیمه نخست دیدار مقابل استقلال، عنوان کرد: همه ما از این موضوع ناراحت و عصبی بودیم که چرا نتوانستیم ذوب‌آهن واقعی را در نیمه نخست نشان دهیم. خدا را شکر رفته رفته بهتر شدیم.
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه در فصل نقل‌وانتقالات از تیم استقلال پیشنهاد داشته و اکنون این تیم وضعیت خوبی ندارد، آیا خوشحال است به استقلال نپیوسته است، تصریح کرد: من از استقلال پیشنهاد داشتم، اما قرارداد داخلی امضا نکردم. یکسری صحبت‌ها انجام شده بود، اما توافقی صورت نگرفت. با آمدن قلعه‌نویی هم تیم ذوب‌آهن تبدیل به یک تیم مدعی شده بود و هواداران هم از من انتظار داشتند یک سال دیگر در این تیم بمانم. نمی‌شود گفت خوشحالم یا پشیمان، اما تصمیمی بود که گرفتم و امیدوارم که خوب باشد.
تبریزی درباره درگیری خود با روزبه‌چشمی در جریان بازی دو تیم استقلال و ذوب‌آهن نیز خاطر نشان کرد: روزبه‌ فوتبالیست خوبی است، اما در آن صحنه به من گفت تو که سرت درد می‌کند چرا بلند شدی، من هم گفتم دوست دارم و می‌خواهم بلند شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار