چهار اسمارت‌غول در بازار اصفهان

افراد مختلف اولویت‌های متفاوتی برای خرید موبایل هوشمند دارند که شامل کیفیت صفحه‌نمایش، رزولیشن‌دوربین، طراحی، رنگ و مواردی از این قیبل می‌شود. یکی از جالب‌ترین اولویت‌ها اندازه‌ صفحه‌ نمایش است. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که بعضی از مراجعه‌کنندگان به بازار موبایل به دنبال مدلی هستند که بزرگ ترین‌ نمایشگر را داشته‌باشد.

اصفهان زیبا: افراد مختلف اولویت‌های متفاوتی برای خرید موبایل هوشمند دارند که شامل کیفیت صفحه‌نمایش، رزولیشن‌دوربین، طراحی، رنگ و مواردی از این قیبل می‌شود. یکی از جالب‌ترین اولویت‌ها اندازه‌ صفحه‌ نمایش است. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که بعضی از مراجعه‌کنندگان به بازار موبایل به دنبال مدلی هستند که بزرگ ترین‌ نمایشگر را داشته‌باشد. با این شرایط اکنون چهار موبایل‌هوشمند با صفحه‌نمایشی شش اینچی و بزرگ تر در بازار اصفهان عرضه می‌شود که محصول شرکت‌های شیائومی، سامسونگ، سونی و اینجو هستند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک اسمارت‌غول شش اینچی بخرید باید با مشخصات کامل آنها به خصوص در بخش نمایشگر و کارایی بخش‌های دیگر آشنا شوید.


Xiaomi Mi Max
شیاومی مدل Mi Max دارای بزرگ‌ترین نمایشگر در بازار موبایل است که به 6.4 اینچ می‌رسد. این صفحه نمایـــش وضـــوح تصویری برابر با 1080×1920 یا همان FullHD با تراکم پیکسلی بالای 342 پیکسل بر هر اینچ دارد. وجود زاویه‌‌دید مناسب و روشنایی مطلوب آن باعث شده تا تماشای فیلم، بازی کردن و وب ‌گردی برای کاربر، لذت بخش باشد. در مقابل این صفحه نمایش بزرگ دارای مشکلاتی از قبیل پهنا و وزن زیاد است که قرار گرفتن آن در دست را دشوار می‌کند. اما اگر هدف‌‌تـــان از خریــــد موبایـــل داشتن صفحه‌‌نمایش بزرگ است، باید با این ابعاد بزرگ و وزن زیاد کنار بیایید. شرکت شیائومی برای محافظت ازاین نمایشگر LCD با فناوری IPS ، محافظ گوریلاگلس نوع چهارم را در نظر گرفته‌است. از دیگر ویژگی های این محصول چینی باید به دوربین اصلی 16 و سلفی پنج مگاپیکسلی آن اشاره کرد. همچنین Mi Max دارای سخت‌افزار میان رده یعنــــی پردازنده شش هسته‌ای، رم سه گیگابایتی و حافظه‌داخلی 32 گیگابایتی است. این محصول شیاومی با قیمــت یک میلیون و150هزار تومان به فروش می‌رسد.

Samsung Galaxy S8 Plus
Galaxy S8 Plus به عــــنـــوان یکــی از پرچمداران فعلی شرکت سامســونگ، مجهز به صفحه نمایش بزرگی در مقایسه با سایر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است. این پرچمدار نمایشــگری 6.2 اینچی خمیده ،به همراه فنــاوری Super AMOLED دارد که تراکم پیکسلی 529 پیکسل بر اینچ برای آن در نظر گرفته شده‌است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد صفحه نمایش این اسمارت‌فون، قابلیت بهبود کیفیت تصاویر است. در واقع اگرتصاویر گرفته شده با دوربین S8 Plus، کیفیت پایینی داشته باشند، نمایشگر تصاویر را بهبود می‌بخشد و کم وکاستی‌های آن را برطرف می‌کند. از نظر کارشناسان S8 Plus دارای یکی از بهترین نمایشگرها در بین محصـــولات موجـــود در بازار دارد که وجود ویژگی‌هایی مانند لمس فشــاری، روشنایی بالا، کشیدگی زیاد، برخورداری از نمایشگر همیشه روشن و دریافت 10 لمس هم زمان گواهی بر این موضوع است. سامسونگ برای محافظت از نمایشگر این محصول، نسل پنجم گوریلا گلس را برای آن انتخاب کرده‌است. در کنار این صفحه نمایش بزرگ و قدرتمند، Galaxy S8 Plusمجهز به دوربین اصلی 12و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. سخت افزار آن نیز شامل: پردازنده‌ هشت‌ هسته‌‌ای‌، رم چهار گیگابایتی و حافظه‌های داخلی متفاوت 64،32و128 گیگابایتی می‌شود. قیمت ایـــن اســـمــــارت‌فــون 6.2اینچی در بازار اصفهان حدود دو میلیون و700هزار تومان است.

Sony Xperia C5 Ultra
ســونی مـــدل Xperia C5 Ultra در بـــازار به نام موبایلی با نمایشگر بزرگ و دوربین با کیفیت شـــهـــرت دارد. سونی نمایشگری شش اینچی را با رزولوشن 1920×1080 پیکسل را در این محصول قرار داده‌ است که از فناوری IPS و تراکم 367 پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد. همچنین صفحه‌نمایش C5 Ultra مجهز به لایه‌ای مقاوم در برابر خرد شدن است. از دیگر قابلیت‌های این اسمارت‌فون دوربین‌های مطلوب آن است که سونی دو دوربین با سنسور‌های 13مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی C5 Ultra در نظر گرفته‌اســـت. پردازنده‌‌‌ هشــت هسـته‌ای، رم دو گیگابایتی و حافظه‌16 گیگابایتی نیز سخت افزار این محصول سونی را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر Xperia C5 Ultra شش اینچی با قیمت یک میلیون در بازار اصفهان عرضه می‌شود.

Innjoo Max3 LTE
Max3 LTE یکی از محصولات میان رده شرکت اینجو است که با صفحه نمایش شش اینچی تولید و روانه‌ بازار شده‌است. از نقاط قوت این اسمارت‌فون صفحه‌ نمایش شش اینچی آن است که در دسته LCD ها جای می‌گیرد و در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده‌است. همچنین رزولوشن این نمایشــگر 720×1280 پیکسل یا همان HD است که وضوح و شفافیت قابل قبولی را برای Max3 LTE فراهم می‌سازد. با این حال نمایشگر Max 3 LTE کمی پهن به ‌نظر می‌رسد که ممکن است در دست‌ گرفتن و کار با آن دشوار به نظرآید .در کنار این صفحه نمایش بزرگ، دو دوربین اصلی و سلفی به‌ کاررفته در این اسمارت‌فون، با سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسل عملکرد قابل‌ قبولی دارند. در مقابل، این محصول اینجو سخت افزار قدرتمندی ندارد که علت این موضوع به قیمت پایین آن بــــرمـــی‌گـــردد.بـــرای Max3 LTE یــــک پردازنده‌ چهار هسته ای و دو گیگابایت رم و در کنارآنها 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده‌است. قیمت Max3 LTE در بازار اصفهان حدود 450هزار تومان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار