تقابل جذاب شاگرد فعلی با تیم سابق

سفر کوتاه‌مدت و قریب‌الوقوع سرمربی تیم ملی به روسیه برای تماشای یک بازی از لیگ اروپا برخلاف برخی مسافرت‌های اخیر او موجه به نظر می‌رسد.

تقابل جذاب شاگرد فعلی با تیم سابق

به گزارش ایمنا، کارلوس کی‌روش چندی پیش به نوبت با برخی از ملی‌پوشان شاغل در لیگ‌های اروپایی دیدار کرد. این رویه کی‌روش به این دلیل در خبرگزاری ایمنا مورد انتقاد قرار گرفت که کمتر از یک ماه مانده به دیدارهای مهم با قطر و چین از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و همزمان با تور اروپاگردی مرد پرتغالی تیم ملی وضعیت کاملاً مبهمی داشت. برنامه اردو و بازی‌های تدارکاتی احتمالی مشخص نبود و دعوت یا عدم‌دعوت از ملی‌پوشان تیم صدرنشین لیگ هم در هاله‎‌ای از ابهام قرار داشت و هر بار گمانه‌زنی تازه‌ای درباره آن می‌شد.
کی‌روش شب گذشته پس از مدت‌ها به ایران بازگشت اما گفته می‌شود که به زودی خاک کشور را به مقصد روسیه ترک خواهد کرد. هدف از این سفر تماشای دیدار فرداشب تیم‌های روستوف و منچستریونایتد از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپاست.
این بار اما به سفر مرد پرتغالی ایراد چندانی وارد نیست زیرا هم برنامه‌های تیم ملی برای 2 دیدار سرنوشت‌ساز پیش رو مشخص شده و ابهامات قبلی تا حدود زیادی برطرف گشته است و هم تماشای دیدار جذابی که یک طرف آن سردار آزمون به عنوان یکی از شاگردان فعلی کی‌روش قرار دارد و سوی دیگرش تیم سابق خود او موجه به نظر می‌رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار