بروزرسانی جدید Rainbow Six Siege بار دیگر دردسر ساز شد

بر اساس گزارش کاربران، بروز رسان جدید Rainbow Six Siege مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری جدی ای را برای دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش کاربران، بروز رسان جدید Rainbow Six Siege مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری جدی ای را برای دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ ایجاد کرده است.

به لطف پشتیبانی رایگان و طولانی مدت شرکت فرانسوی «یوبی سافت» از بازی Rainbow Six Siege، چندی پیش تعداد کاربران این عنوان از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرد و روزانه چیزی در حدود ۲٫۳ میلیون بازیکن به تجربه آن می پردازند. همچنین مدتی پیش بروز رسان جدیدی تحت عنوان Operation Blood Orchid برای این بازی مهیج منتشر شد که محتویات جدیدی از جمله نقشه، اپراتور و سلاح جدید به بازی اضافه کرد.

بر اساس گزارش کاربران، به نظر می رسد بروز رسان جدید نسخه پلی استیشن ۴ عنوان «رینبو سیکس سیج» بار دیگر دردسر ساز شده و سبب ایجاد مشکلات نرم افزاری جدی ای برای بازیکنان شده است. پس از انتشار آخرین بروز رسان بازی، بسیاری از دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر توییتر و «ردیت» گزارشاتی را مبنی بر خروج ناگهانی از بازی و ارورهای مرتبط با هارد دیسک کنسول (CE-36329-3) ارائه کردند.

ظاهرا کاربران هنگامی که دوستان خود را برای شروع مسابقه دعوت می کنند و یا به دنبال ایجاد پارتی هستند، به طور ناگهانی از بازی خارج می شوند. به علاوه، عده ای از بازیکنان معتقدند که پس از اولین کرش بازی Rainbow Six Siege، تمامی اطلاعات آن ها از روی هارد دیسک کنسول حذف شده و قادر به بازیابی آن ها نیستند. این دسته از کاربران با ارور CE-36329-3 نیز مواجه می شوند که مربوط به هارد دیسک PlayStation 4 بوده و نشان از خرابی این سخت افزار می دهد.

خوشبختانه شرکت «یوبی سافت» گزارش ها و ادعای کاربران را تایید کرده و هم اکنون بر روی رفع مشکلات مشغول به کار است. شرکت سونی پیشنهاد می کند که در حال حاضر از اجرای بازی Rainbow Six Siege پرهیز کنید تا تمامی مشکلات به طور کامل برطرف شوند. سازندگان نیز از کاربران بازی می خواهند کمی حوصله به خرج دهند و از ویژگی ساخت پارتی و دعوت دوستان به مسابقه استفاده نکنند.


«یوبی سافت» در خصوص مشکلات به وجود آمده بیان کرد: «هم اکنون در حال همکاری با شرکت سونی هستیم تا مشکلات بازی را برطرف کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم تا زمانی که این ایراد به طور کامل برطرف نشود، از ایجاد ساخت پارتی پرهیز کنید.»

بنابراین برای اینکه کنسول پلی استیشن ۴ شما با مشکلات گزارش داده شده رو به رو نشود، بهتر است از دریافت بروز رسان جدید Rainbow Six Siege خودداری کنید و یا در صورتی آن را دریافت کرده اید، بازی را هرگز اجرا نکنید و منتظر انتشار بروز رسان های جدیدتر باشید.

بازی شوتر اول شخص Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy و مجموعه «ریبنو»، در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ توسط شرکت فرانسوی «یوبی سافت» بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد.

با وجود اینکه این عنوان ویدیویی دارای سیزن پس بوده، جامعه کاربری آن به دو بخش جداگانه (کاربران عادی و خریداران سیزن پس) تقسیم نشد و تمامی بروز رسانی ها، محتویات، سلاح و اپراتورهای جدید در اختیار تمامی کاربران بازی قرار می گیرد. تنها مزیت خرید سیزن پس بازی، دسترسی زودهنگام به همه اپراتورها و اسلحه ها دسترسی است. در حال حاضر نسخه استاندارد و سیزن پس بازی به ترتیب با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار و ۳۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و یوپلی به فروش می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار