گیتی‌پسند در لیگی سخت و فشرده قهرمان شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: لیگ سختی بود چون قهرمان فصل گذشته را ۵۰ امتیاز مشخص کرد ولی امسال گیتی‌پسند در حالی 57 امتیازی بود که چهار تیم شانس قهرمانی داشتند.

گیتی‌پسند در لیگی سخت و فشرده قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا لک عصر امروز و پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در شروع بازی استرس در بازیکنانم مشهود بود چرا که یک فصل زحمت کشیده بودند و امروز می‌خواستند ثمره این زحمات را ببینند.

وی ادامه داد: خوشبختانه به گل رسیدیم، موقعیت‌های گل خوبی خلق کردیم و چند توپمان نیز به تیرک دروازه حریف برخورد کرد ولی فکر می‌­کنم در نیمه دوم زمانی که گل دوم را زدیم بازیکنان راحت‌تر بازی کردند و توانستیم تاکتیک‌های تیمی را بهتر اجرا کنیم و به تعداد گل‌های خود افزودیم. خوشبختانه در یک روز خوب نمایش خوبی داشتیم و در نهایت به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی­‌پسند پیرامون فراز و نشیب‌های تیمش تا رسیدن به قهرمانی گفت: امسال لیگ سختی را از پیش رو برداشتیم. با توجه به شناختی که از تیم داشتیم و می‌دانستیم در سال جام جهانی قرار داریم و همچنین تعداد زیاد ملی‌پوشانمان، می‌دانستیم که احتمال دارد در هفته‌های پایانی لیگ دچار مشکل شویم چراکه بازیکنانم از فروردین ماه درگیر تمرینات تیم­ ملی بودند و پس از حضور در مسابقات سنگین جام جهانی، هر چهار یا پنج روز یک بار درگیر مسابقات لیگ بودند؛ بنابراین برنامه‌ریزی کردیم تا در طول فصل و به خصوص در نیم‌فصل اول امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی افزود: با برنامه پیش رفتیم و باشگاه هم خیلی حمایت کرد و در نهایت روزهایی که نیاز داشتیم از اندوخته‌های خود استفاده کردیم. می‌توانستیم تمام تلاش خود را روی بازی هفته گذشته در اهواز متمرکز کنیم ولی با توجه به بازیکنان دوکارته‌ای که داشتیم، بازی با حفاری را مدیریت کردیم چون می‌دانستیم که می‌توانیم قهرمانی را در اصفهان جشن بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: قهرمان فصل گذشته را 50 امتیاز مشخص شد در صورتی که امروز 57 امتیاز داشتیم و چهار تیم شانس قهرمانی داشتند و این نشان می‌دهد که انگیزه تیم‌ها و بازیکنان بعد از جام جهانی دوچندان شد.

وی ادامه داد: خوشحالم که در یک لیگ سخت قهرمان شدیم و این جام هدیه کوچکی به علاقمندان واقعی گیتی‌‌پسند و ورزش اصفهان بود. این تیم لیاقت نتایج خوب را دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر و جذب نیروهای خوب، گیتی پسند مدافع خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر و نماینده خوبی برای فوتسال ایران در آسیا باشد.

لک در پاسخ به اینکه در گیتی‌پسند می‌ماند یا نه گفت: قرارداد من امروز به پایان رسید. من یک قهرمانی لیگ به هواداران واقعی گیتی‌پسند بدهکار بودم و امروز بدهی خود را صاف کردم. هنوز یک قهرمانی آسیا به هواداران بدهکارم و اگر قسمت شد، دوست دارم که بمانم و باید ببینیم نتیجه مذاکرات با باشگاه چه خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار