اسماعیل پور: کیفیت لیگ امسال خیلی بالا بود

ملی پوش تیم گیتی پسند کیفیت لیگ امسال را بالا عنوان کرد و گفت: زمانی که شرایط در هفته پایانی به گونه ای می‌شود که چهار تیم شانس کسب قهرمانی دارند نشان از بالا بودن کیفیت فوتسال لیگ است.

اسماعیل پور: کیفیت لیگ امسال خیلی بالا بود

به گزارش ایسنا احمد اسماعیل پور پس از پیروزی 5 برصفر تیمش مقابل یاسین پیشرو قم و قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌های لیگ امسال واقعاً در سطح بالایی برگزار شد، زمانی که در هفته پایانی چهار تیم شانس قهرمانی دارند، نشان از بالا بودن کیفیت و توانمندی تیم‌ها است. خوشبختانه قرعه قهرمانی با تلاش و زحمتی که بازیکنان تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه کشیدند به نام ما خورد. خوشحالم که امروز با حمایت خوب مردم اصفهان توانستیم این افتخار را برای چندمین مرتبه به مردم اصفهان هدیه کنیم.

وی در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی که از فردا آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم، نفرات جدید و جوانی به این اردو دعوت شوند، برای همگی آن‌ها آروزی موفقیت دارم.

اسماعیل پور در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در مورد ماندن یا رفتن از گیتی پسند گفت: من دیگر بازیکن آزاد هستم؛ البته در اصفهان به من خوش گذشت، امیدوارم اتفاقات خوبی فصل آینده برای تیم گیتی پسند رقم بخورد؛ فکر می‌کنم هنوز برای تصمیم گیری زود باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار