اوضاع مالی هیئت وزنه‌برداری اصفهان حال‌ و روز خوبی ندارد

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: اوضاع مالی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با وجود فعالیت قهرمان المپیک، جهان و آسیا مناسب نیست.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: اوضاع مالی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با وجود فعالیت قهرمان المپیک، جهان و آسیا مناسب نیست.
مرتضی زغالیان در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت وزنه‌برداران استان اصفهان اظهار داشت: وزنه‌برداران اصفهانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و تمرینات آمادگی خود را به خوبی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به تشکیل رشته وزنه‌برداری در بخش بانوان گفت: برنامه‌های این هیئت به صورت استعداد‌یابی ادامه خواهد داشت و درحال تشکیل رشته وزنه‌برداری در بخش بانوان هستیم که در ماه جاری فراخوانی برای بانوان علاقه‌مند به رشته وزنه‌برداری به شهرستان‌ها ابلاغ می‌کنیم.
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان درباره‌ نحوه‌ برگزاری کلاس‌های بانوان بیان کرد: در سطح استان و شهرستان‌ها کلاس‌های بازآموزی، توجیهی و همچنین کلاس‌های داوری و مربیگری درجه 3 را برگزار خواهیم کرد.
وی وضعیت مالی این هیئت را نامناسب توصیف کرد و گفت: اوضاع مالی هیئت وزنه‌برداری اصفهان با وجود فعالیت قهرمان المپیک، جهان و آسیا در سطح استان اصفهان مناسب نیست.
زغالیان ادامه داد: شرایط مالی کشور به نحوی است که توقع آن‌چنانی نیز نداریم، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حد توان خود به ما کمک می‌کند و هر زمان که برای دریافت بودجه به این ارگان مراجعه کردیم دست خالی برنگشتیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار