طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان الزهرا اصفهان از تأمین اجتماعی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات حوزه بهداشت و درمان گفت: یکی از معضلات موجود در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بدهی تأمین اجتماعی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به این بیمارستان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات حوزه بهداشت و درمان گفت: یکی از معضلات موجود در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بدهی تأمین اجتماعی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به این بیمارستان است.
به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت بهداشت و درمان اصفهان و شلوغی درمانگاه‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی و برخی بیمارستان‌های دولتی اظهار داشت: زیر ساخت‌های مناسبی برای هر دو بیمارستان شریعتی و غرضی دیده شده است که در این راستا نمایندگان جلسه‌ای با تأمین اجتماعی داشتند که در این راستا تلاشی که برای گسترش کار در اتاق‌های عمل انجام گرفته قابل توجه بوده است.
وی با اشاره به مشکلات تأمین اجتماعی افزود: مشکلات تأمین اجتماعی نیز قابل دقت است، همچنین بیمارستان‌های دولتی همچون بیمارستان الزهرا، چمران، شهید صدوقی و کاشانی با معضل جدیدی روبه‌رو هستند که این معضل باید در سطح ریاست جمهوری، دولت و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر بهداشت و درمان حل شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: همچنین یکی از معضلات موجود در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بدهی تأمین اجتماعی به مبلغ 120 میلیارد تومان است که در این راستا اختلافی میان دو وزارت خانه بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که ما از رئیس‌جمهور درخواست کردیم در جلسه‌ای این مسئله را حل کند چرا که مردم نباید میان اختلاف دو وزارتخانه قرار گیرند.
وی به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اصفهان برای افتتاح فاز نخست شهرک سلامت و بیمارستان میلاد اشاره و بیان کرد: بحث‌های زیادی از جمله معوقاتی برای پرستاران، اساتید دانشگاه علوم پزشکی و دکترها صورت گرفت و راه‌حل‌هایی برای تأمین مشکلات مطرح شد.
سالک با بیان اینکه شهر ورزنه با دارا بودن 30 هزار نفر جمعیت، نیازمند افتتاح هرچه سریع‌تر بیمارستان امام رضا(ع) است، تصریح کرد: شهر ورزنه و اطراف آن نیازمند است که هرچه سریع‌تر بیمارستان تأمین اعتبار و راه‌اندازی شود که در این راستا با وزیر بهداشت صحبت کردم و ایشان گفتند درخواست مکتوب بنویسید، از این رو وزیر بهداشت دستور تخصیص 9 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) ورزنه را دادند.
وی ادامه داد: همچنین 2 روز بعد معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به من پیغام دادند که قرارداد 3 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ورزنه صورت گرفته که در مرحله نخست 3 میلیارد تومان به این بیمارستان تخصیص داده شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ابراز امیدواری کرد که 6 میلیارد تومان باقی‌مانده از سوی وزارت بهداشت تامین اعتبار و این بیمارستان تجهیز شود.
وی ادامه داد: در این راستا هلیکوپتری برای انتقال بیماران به نزدیک‌ترین بیمارستان اختصاص دادند اما این موضوع کافی نیست و باید هرچه سریع‌تر بیمارستان ورزنه راه اندازی شود که در این راستا پیگیر هستیم که تا 5 ماه آینده قسمت‌هایی از این بیمارستان راه اندازی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار