شهرداران زودتر انتخاب شوند تا امورات شهر بهتر پیش برود

فرماندار اصفهان گفت: هر چه زودتر باید شهرداران انتخاب شوند تا امورات شهر بهتر پیش برود و لازم است چند شورای شهر باقی مانده هم در این امر اهتمام ورزند.

فرماندار اصفهان گفت: هر چه زودتر باید شهرداران انتخاب شوند تا امورات شهر بهتر پیش برود و لازم است چند شورای شهر باقی مانده هم در این امر اهتمام ورزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی هر شهرستان طبق ماده 86 قانون شوراها وظایف و اختیاراتی دارد که راهگشا و مؤثر است، ارائه پیشنهادات لازم برای توسعه شهرستان در ابعاد گوناگون، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورا و تصویب بودجه در شوراهای شهر در شهرستان از جمله این وظایف است.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت خدمت بی‌منت به مردم است، افزود: کسانی که در شورا انتخاب شدند با نیت خدمت به مردم برگزیده شدند، وقتی خدمت به مردم مطرح باشد بسیاری مسائل باید کنار رود، اما در بعضی شوراها شاهد هستیم مسائلی در انتخاب شهردار به وجود آمده است، مردم اعضای شورا را انتخاب کردند تا مشکلاتشان را حل کنند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: هر چه زودتر باید شهرداران انتخاب شوند تا امورات شهر بهتر پیش برود و چند شورای باقی مانده هم در این امر اهتمام ورزند.

رضوانی خاطرنشان کرد: فرمانداری به عنوان نماینده دولت موظف به اجرای قانون است و به فاصله یک ماه از تشکیل شوراهای هر شهر باید شورای شهرستان هم تشکیل شود.

وی یادآور شد: بنده و همکارانم در انتخاب هیأت رئیسه به هیچ کسی نظر نداریم اما باید کسانی انتخاب شوند که از عهده مسؤولیت بربیایند و هماهنگی‌های لازم را با مسؤولان انجام دهند و توانایی و وقت لازم را هم برای این کار داشته باشند؛ هر کسی که توانایی این کار را در خود می‌بیند و می‌تواند در جلسات مختلف در شهرستان و تهران شرکت کند، برای حضور در شورای شهرستان اقدام کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار