آماده‌سازی 287 باب جایگاه سوخت برای مسافران نوروزی اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از آماده سازی 287 باب جایگاه های سوخت و 3 هزار 120 نازل استان برای سوخت رسانی به مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: ساخت جایگاه های تک سکو با حمایت انجمن صنفی جایگاه داران استان اصفهان انجام شد.

آماده‌سازی 287 باب جایگاه سوخت برای مسافران نوروزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسین صادقیان با اشاره به اینکه ساخت جایگاه های تک سکو با حمایت انجمن صنفی جایگاه داران استان انجام شد، اظهار داشت: براساس سیاست های ابلاغ شده برای نخستین بار طرح احداث جایگاه تک سکو در اصفهان کلید خورد.
وی احداث جایگاه های تک سکو را در راستای کاهش تردد، آلودگی و کاهش مصرف سوخت در کشور عنوان کرد و افزود: این پروژه با دستور وزیر نفت و مدیرعامل وقت پخش فرآورده های نفتی در مهر ماه سال 94 در این منطقه به صورت پایلوت اجرایی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: شرکت متقاضی احداث جایگاه های تک سکو در ابتدا 55 نقطه را برای احداث جایگاه های تک سکو معرفی کرد که پس از تشکیل تیم کارشناسی و ارزیابی نقاط معرفی شده توسط شرکت ملی پخش، ارزیابی این نقاط از حیث فنی، بازرگانی و HSE انجام شد و در فاز نخست 17 جایگاه در مدت پنج ماه به بهره برداری رسید.
وی در حاشیه گردهمایی مدیران 37 منطقه کشور از فروش ماهیانه 8 تا 9 میلیون لیتر سوخت در جایگاه های تک سکو خبر داد و تصریح کرد: 104 نازل فعال در جایگاه های تک سکو در حال حاضر آماده سوخت رسانی به هموطنان است.
صادقیان کلیه امور مربوط به این جایگاه های را برعهده شرکت های صاحب نشان دانست و افزود: تمام خدمات از برداشت تا تخلیه در محل های مورد نظر بر عهده شرکت های صاحب نشان است و شرکت ملی پخش نظارت عالیه بر این امور را به عهده دارد.
وی گفت: با بهره برداری از این جایگاه ها، بخش بزرگی از ترافیک و ترددهای بی مورد در استان مرتفع شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تصریح کرد: همچنین با تجهیز جایگاه های تک سکو به طرح کهاب، هر سه فاز چه در زمان تخلیه، و چه در زمان سوختگیری جمع آوری خواهد شد و این مهم نقطه قوت این طرح بوده است.
وی از قرارداد منعقد شده با جایگاه های برند تحت عنوان BOT نام برد و اظهار داشت: براساس مفاد این قرار داد پس از احداث و راه اندازی جایگاه های تک سکو مزایای این طرح در 10 سال نخست به شرکت های صاحب نشان تعلق خواهد گرفت.
صادقیان افزود: با موافقت کمیسیون ماده پنج، 20 جایگاه تک سکو دیگر در استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با تقدیر از انجمن صنفی جایگاه داران اصفهان برای راه اندازی جایگاه های تک سکو، اعلام کرد: با تحت پوشش قرار دادن جایگاه های سوخت تحت عنوان برند، رضایت هموطنان بیش از پیش تامین خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در ادامه به آماده سازی 287 باب جایگاه های سوخت و 3 هزار 120 نازل استان برای سوخت رسانی به مسافرین نوروزی خبر داد و تصریح کرد: استان اصفهان به رسم دیرینه همه سال پذیرای مسافرین نوروزی زیادی است.
وی از ذخیره سازی کافی و آمادگی نفتکش های این منطقه برای سوخت رسانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: همکاران شرکت ملی پخش منطقه اصفهان، تمام تلاش خود را برای تامین سوخت به موقع انجام خواهند داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار