حکم ۶۵ شهردار استان تاکنون صدور و ابلاغ‌شده است

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون حکم ۶۵ شهردار شهرهای استان صادر و ابلاغ‌شده است.

ایمنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون حکم ۶۵ شهردار شهرهای استان صادر و ابلاغ‌شده است.
محمدعلی طرفه در آئین تودیع و معارفه شهردار چادگان که با حضور جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان برگزار شد، از وجود تعداد ۱۰۷ شهردار در کل استان خبر داد و اظهار داشت: حکم ۴ شهردار استان توسط وزیر کشور و مابقی توسط استاندار اصفهان صادر می‌شود.
وی عنوان کرد: تاکنون حکم ۶۵ شهردار صادر و ابلاغ‌شده است و مابقی نیز تا ۱۵ روز دیگر صادر خواهد شد.
طرفه با تأکید بر اهمیت تعامل در توسعه و آبادانی عنوان کرد: تعامل و همکاری شورای شهر و مسئولان شهرستان بسیار حائز اهمیت است تا این شهر بتواند به‌عنوان یک شهر توریستی فعال شود.
طرفه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان چادگان در گردشگری و اهمیت این منطقه از این منظر در کشور، افزود: گردشگرانی که وارد اصفهان می‌شوند از ۴۵ درصد از مناطق گردشگری استان ازجمله چادگان استفاده می‌کنند.
معاون عمرانی استانداری اصفهان از برنامه‌ریزی و تصمیمات استان برای تقویت بخش گردشگری شهرستان چادگان خبر داد و گفت: جهت توسعه گردشگری توجه خاصی به چادگان داریم چراکه معتقدیم با توسعه این بخش می‌توان زمینه اشتغال و تولید را در این شهرستان فراهم نمود.
در این آئین با حکم استاندار اصفهان نادر نجاری به مدت چهار سال به سمت شهردار چادگان منصوب شد و از خدمات عنایت‌الله امیر حاجیلو شهردار سابق چادگان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار